היישום אינו מחובר לאינטרנט

משנאת הדת לשנאת הגזע

עבודה מס' 021519

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת הגזענות בתחילת המאה, התפתחותה לפני מלחה"ע הI- ולאחריה תוך התייחסות לעליית המפלגה הנאצית בגרמניה.

6,071 מילים ,21 מקורות ,1995

תקציר העבודה:

מטרת העבודה היא לסקור את הגזענות בראשית המאה כפי שבאה לידי ביטוי בידי מחולליה העיקריים- הגרמנים. תכלית העבודה הוא להשוות את שיטותיהם מול שיטות שהיו נהוגות במאה הקודמת.
העבודה תסתמך על כתביהם של אנטישמים "דגולים" אשר פעלו בעיקר בגרמניה אולם גם באוסטריה ובפולין. המקורות המשניים עליהם אסתמך יהיו בעיקר חיבורים של יהודים אודות המעבר משנאה על רקע דתי לשנאה על רקע לאומי כמו שמגדיר זאת בכרך: "משנאת הדת לשלילת הגזע".

תוכן העניינים:
1. מבוא
2. האנטישמיות בסוף המאה ה- 19
3. התיאוריה הגזענית וזיקתה לאנתרופולוגיה
4. התפתחות הגזענות עד מלחמת העולם הראשונה
5. הגזענות בגרמניה לאחר מלחמת העולם הראשונה
6. עליית המפלגה הנציונל סוציאליסטית
7. סיכום ודיון
8. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

הרקע הפוליטי לאנטישמיות נעוץ בהיסטוריה הפוליטית של כל המאה ה19-. באופן כללי המאבק היה בין השמרנים לליברלים. הליברלים גרסו כי ליהודים מגיע שוויון זכויות, ואילו השמרנים גרסו כי מסיבות רבות ראוי הוא כי היהודים ישארו כמו שהיו בימי הביניים.
מאבק זה לא הסתכם רק בהתנצחות אידיאולוגית אלא כל בעיה או הישג פוליטי פנימי, לדוגמא מצב הכלכלה, היווה כלי לניגוח בידי אחד הצדדים.

תגים:

אנטישמיות · נאצים · גרמניה · שנאה · שואה · גזענות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "משנאת הדת לשנאת הגזע", סמינריון אודות "משנאת הדת לשנאת הגזע" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.