היישום אינו מחובר לאינטרנט

מהלך הקרבות במלחמת העולם השניה בצפון אפריקה 40-43

עבודה מס' 021246

מחיר: 144.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת הקרבות והאסטרטגיות שננקטו ע"י שני הצדדים ואת הסיבות למהלך באל-עלמיין.

2,719 מילים ,5 מקורות ,1990

תקציר העבודה:

מלחמת העולם השניה מתחלקת לתקופות רבות, אולם באופן כללי נוטים לחלקה לשתי תקופות עיקריות: התקופה עד קרבות אל עלמיין וסטלינגרד ולאחריה.
עד לשתי קרבות אלו הגרמנים היו בעליית מתמדת בכל הקשור לכיבושי מדינות באזור אירופה וצפון אפריקה. התקדמותם היתה יפה וכמעט לא היה מקום שלא הצליחו לכבשו.
בשנת 1942 התחולל הקרב בסטלינגרד, שסימל את ראשית תבוסת הגרמנים, בו לראשונה הגרמנים הובסו בסדר גודל גדול. באותו זמן הגרמנים נעצרו גם בצפון אפריקה, בניסיונותיהם להגיע למזרח התיכון להשתלט על הנפט המצוי בו. כוחות בריטיים, בעיקר, עצרו אותם.
לבריטים היה אינטרס ראשון במעלה באזור זה, היות וארצות רבות במזרח התיכון היו נתונות תחת מנדט שלהם או תחת השפעתם, והאינטרסים שלהם באזור היו יכולים להיפגע קשות אם הגרמנים יגיעו לאזור ארץ ישראל והסהר הפורה.

מטרת עבודה זו היא לסקור את הקרבות בצפון אפריקה עד שנת 1943, את האסטרטגיות שנקטו שני הצדדים ואת הסיבות למהלך הגדול באל-עלמיין. יצוין כי הקרבות התנהלו תוך ניסיונות הונאה מרובים, שלעיתים נתגלו ולעיתים לא.

ראשי פרקים:
1.מבוא
2.הצטרפות האיטלקים למלחמה
3.היחלצות הגרמנים לעזרת האיטלקים
4.השתלשלות הקרבות עד אל-עלמיין
5.אל עלמיין
6.סיכום העבודה
7.ביבליוגרפיה

תגים:

היטלר · הטלר · עלמיין · מצריים · גרמניה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מהלך הקרבות במלחמת העולם השניה בצפון אפריקה 40-43", סמינריון אודות "מהלך הקרבות במלחמת העולם השניה בצפון אפריקה 40-43" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.