היישום אינו מחובר לאינטרנט

גדעון

עבודה מס' 020898

מחיר: 228.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת תולדותיו של גדעון המנהיג (שופטים), סקירת התקופה, מוטיב האלילות, המחבר, זמן החיבור ופרוש האותות.

6,721 מילים ,19 מקורות

תקציר העבודה:

ספר שופטים, ברובו, עוסק בתופעה המחזורית שקרתה לישראל טרום המלוכה: העם עובד אלוהים אחרים, הקב"ה מעניש אותו, במקביל הוא שולח נביא או שופט אשר ינהיג את העם בשעה קשה זו. השליח, לרוב, מחזיר את העם בתשובה, מנצח את האויב ומגרש אותו ומושיע את ישראל. בהמשך הארץ שוקטת לכמה עשרות שנים.
עבודה זו תדון באחד המושיעים היותר מפורסמים, גדעון, שיש המשווים אותו למשה מבחינת הגאולה שהביא לעם. בזמנו לישראל היתה בעיה עם מדין, בין האויבים הקשים ביותר לישראל. ההתמקדות תהיה בתהליך בחירתו למנהיג על העם, או יותר נכון בדו השיח שהוא מנהל עם שליח ה' המבקש ממנו לבצע את המשימה. דו השיח כולל בקשת אותות, הצטנעות, ניסיונות התחמקות אולם בסוף הוא מקבל על עצמו את התפקיד ומושיע את העם.

ראשי פרקים
1. מבוא והצגת הנושא
2. מוטיב האלילות
3. חלוקת הסיפור
4. "המחבר" וזמן החיבור
5. האותות שניתנו לגדעון
6. סיכום העבודה
7. ביבליוגרפיה

תגים:

אחאב

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "גדעון", סמינריון אודות "גדעון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.