היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1243–1251] מתוך 3693
עבודה מס' 67125
בחינת מדיניות המיצוב הקמעונאי של הום סנטר תוך שימוש בתמהיל השיווק הקמעונאי וגישות תפיסתיות נוספות.
5,734 מילים (כ-17.5 עמ'), 11 מקורות, 217.95 ₪
עבודה מס' 67124
כיצד משווקים שירות ולא מוצר (גן אירועים)
5,898 מילים (כ-18 עמ'), 15 מקורות, 168.95 ₪
עבודה מס' 67123
ניתוח הבעייתיות שבחדירת חברה חדשה לאיחוד האירופי והדרך להתמודד איתה.
8,263 מילים (כ-25.5 עמ'), 12 מקורות, 265.95 ₪
עבודה מס' 67122
תכנון מחדש של אסטרטגיה שיווקית של חברת הליסינג ניו קופל.
6,186 מילים (כ-19 עמ'), 8 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 67121
כיצד שימוש בדובר מפורסם משפיע על תדמית המוצר.
2,935 מילים (כ-9 עמ'), 7 מקורות, 362.95 ₪
עבודה מס' 67120
האם פרסום, במגוון תצורותיו, המשתמש באמצעים מניפולטיבים כדי להסב את תשומת ליבנו ולשכנענו לרכוש את המוצר מהווה התנהגות מוסרית הולמת מצד החברה המפרסמת.
3,256 מילים (כ-10 עמ'), 8 מקורות, 362.95 ₪
עבודה מס' 67119
סקירת הגורמים היכולים להשפיע על מדיניות גיוס כ"א של החברה הרב-לאומית והשפעתם על מדיניות גיוס כ"א שבה נוקטת החברה הרב-לאומית.
3,328 מילים (כ-10 עמ'), 7 מקורות, 362.95 ₪
עבודה מס' 67114
בחינת סביבותיה של היחידה העסקית הדיגיטאלית, זיהוי בעלי העניין ובחינת הקונפליקטים הקיימים והעלולים להתעורר.
7,033 מילים (כ-21.5 עמ'), 10 מקורות, 132.95 ₪
עבודה מס' 67108
סקירת שיטות התגמול השונות.
5,330 מילים (כ-16.5 עמ'), 10 מקורות, 302.95 ₪

עבודות [1243–1251] מתוך 3693