עבודות [1-5] מתוך 5

תוצאות חיפוש "קמעונאות":

עבודה מס' 63373 SHOPPING CART DISABLED
שיווק קמעונאות ולוגיסטיקה, 2003.
חברת אייס קנה ובנה.
5,157 מילים (כ-16 עמודים), 10 מקורות, 298.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
תוכן עניינים
רקע על הארגון
ניתוח מאקרו \ מיקרו של אייס קנה ובנה
פילוח קהלי מטרה
מיצוב ובידול
תמהיל השיווק
תמהיל המחיר
תמהיל התקשורת השיווקית וקד"מ
מערכות המידע בארגון
אסטרטגיות, שיווק יחסים, נאמנות לקוחות
סיכום
ביבליוגרפיה

מנהלים
העבודה סוקרת את פעילות חברת אייס קנה ובנה. החברה התאגדה בשנת 1992 והחלה את
פעילותה בשנת 1993 במטרה לייסד ולנהל רשת של מחסני מכר למכירת אביזרים לבית, לרבות
מוצרים בשיטת עשה זאת בעצמך, מוצרים בניי קיימא ומוצרי פנאי.
במסגרת העבודה נעשה ניתוח של החברה באמצעות מודלים שונים לצורך ניתוח הסביבה
הפנימית והחיצונית וכן ניתוח פעילות החברה.
בנוסף בוצעה סקירה לגבי פילוח קהל המטרה של אייס קנה ובנה ומיצוב החברה ביחס
למתחריה כאשר ניתן לראות כי אייס קנה ובנה הנה החברה המובילה בשוק בתחום "עשה זאת
בעצמך".
תמהיל השיווק הקמעונאי עפ"י 4P המתאר את תחומי הפעילות המשותפים בין קמעונאי
לסיטונאי\מפיץ\יצרן בהיבט של פרסום וקד"מ משותף, מערך יחסי הכוחות בין קמעונאי
לסיטונאי\מפיץ\יצרן. אייס קנה ובנה מציעה גישות תמחור שונות ומבצעת שיווק וקידום
מכירות ברשת החנויות. הדוח מתאר את ערוצי ההפצה השונים והדרך של העברת המוצר
מיצרן ללקוח הסופי.
מושם דגש רב על מערכות מידע הקיימות באייס קנה ובנה, כיצד הן מסייעות להתייעלות
החברה, מסייעות בחיסכון זמן,  עלות, איכות ושירות.


 
עבודה מס' 65182 SHOPPING CART DISABLED
שיווק קמעונאות ולוגיסטיקה - חברת " קו אופ הריבוע הכחול", 2005.
ניתוח שוק, ניתוח לוגיסטי, תמהיל שיווק , בידול ומיצוב.
5,682 מילים (כ-17.5 עמודים), 11 מקורות, 288.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
רשת קו אופ הריבוע הכחול פעילה בשוק המזון הקמעונאי הישראלי במשך למעלה מ- 60 שנה עם סטנדרטים גבוהים של מוצרים איכותיים, רמת שרות גבוהה ללקוח ומתן תמורה הולמת לכספו. הרשת הינה רשת השיווק השנייה בגודלה בישראל בתחום המזון המפעילה חנויות סופרמרקטים במספר פורמטים שפרוסים בכל הארץ. הרשת מחזיקה בכ- 34% מנתח שוק רשתות המזון בישראל, ובעלת למעלה מ- 60 סניפים הפרוסים בכל רחבי הארץ. החברה פועלת בשוק תחרותי במיוחד בעל מתחרים חזקים ומתחרים חדשים שנוגסים בנתח השוק שלה, מחזורי מסחר גבוהים ואחוזי רווח נמוכים. מחסומי הכניסה לענף נמוכים ,כוח המיקוח של הלקוחות גבוה מאד ואין כיום נאמנות לקוחות. האסטרטגיה המובילה בשוק כיום היא של הורדת עלויות והלקוחות נאמנים למחיר הנמוך. כוח מיקוח של הספקים נמוך והרשת "מכופפת" אותם לפי צרכיה. לרשת מותג פרטי המיובא מחו"ל ומקטין את תלות הרשת בספקים מקומיים. לחברה מספר רשתות בנות שהציבור לא מצליח לקשר ביניהן ,חוסר הצלחה לבדל את עצמה מול המתחרים העיקריים ורווח קטן יחסית למחזור.

תוכן העניינים:
מבוא
ניתוח של סביבת הארגון.
ניתוח SWOT
חמשת הכוחות של פורטר
שרשרת הערך
פילוח שוק, מיצוב, בידול.
פילוח
מיצוב
בידול
תמהיל השיווק
שרשרת האספקה
מערכות מידע
סיכום והמלצות
ביבליוגרפיה

מתוך העבודה:
לרשת מותג פרטי "Leader Price".תוך הגדלת רווחיות ותחרותיות החברה, תוכנית המותג הפרטי של ריבוע כחול סיפקה ללקוחות מוצרים באיכות גבוהה ובמחירים נמוכים יותר ממוצרים מקבילים של מותגים מוכרים. לפני השקת תוכנית המותג הפרטי, למדה ריבוע כחול את הנושא לעומק- בישראל ובחו"ל. הרשת נכנסה לשיתוף פעולה עם Leader Price, חברה בינלאומית הפעילה בתחום מוצרי מותגים פרטיים, בארבעים רשתות מזון במדינות באירופה ודרום אמריקה. ההסכם מאפשר לריבוע הכחול זכויות בלעדיות לשווק מותגים פרטיים תחת שם המותג- Leader Price בישראל.
 
עבודה מס' 62206 SHOPPING CART DISABLED
שיווק קמעונאות ולוגיסטיקה, 2002.
ניתוח פעילות סניף ג'מבו- פולג.
8,243 מילים (כ-25.5 עמודים), 17 מקורות, 258.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
תוכן העניינים:
מנהלים
רקע
סקירה ענפית של רשתות השיווק
PORTER
הסביבה התחרותית
מגמות
ספקים
ניתוח PEST - רשתות שיווק
ניתוח SWOT - קלאבמרקט
ג'מבו נתניה
תמהיל המוצר
חשיבות ניהול הקטגוריה
ניהול מדף
תמהיל הפצה והלוגיסטיקה
מערכות מידע
שירותי הקניות המקוונים - המוצעים
סיכום
ביבליוגרפיה
נספחים

מנהלים:
בחודש נובמבר 2001 רכשה קבוצת בורוביץ' - רוזן את קלאבמרקט ואת רשת ניו-פארם מקבוצת
מטרו, תמורת כ430 - מיליון שקל. קלאבמרקט הינה הרשת השלישית בגודלה בישראל.
בתחילת ינואר 2002, מונה למנכ"ל רשת קלאבמרקט, יעקב גינצבורג, שהגיע מניהול המשביר-
לצרכן. לאחר רכישת המניות ושינוי הבעלות, החלה רשת קלאבמרקט, תחת שרביטו של גינצבורג,
בנקיטת תהליכי התייעלות, אשר כוללים בין היתר, סגירת סניפים לא רווחיים, כינוס מותגים
וצמצום מצבת כוח האדם.
בענף רשתות שיווק המזון פועלות שתי רשתות  נוספות: רשת השופרסל ורשת הריבוע -הכחול.
ברשות שלוש רשתות השיווק העיקריות כ480 - סניפים. מתחריה הנוספים של קלאבמרקט הינם
הרשתות הפרטיות, "חצי-חינם", "חביב", "יד-יצחק" ו"טיב טעם".
המעבר של תרבות הצריכה העירונית למרכזי קניות גדולים, כמו פאואר סנטרים למינהם, הביאו
את הרשתות לפתח את חנויות הדיסקאונט הכבד. חנויות אלו מתאפיינות במגוון רחב במיוחד של
מוצרים ומאגדות בתוכן מגוון רחב של מוצרי  NON FOOD ( מוצרים שאינן מתחום המזון)
למרבית החנויות חניה צמודה ומרווחת, מרווחים גדולים בין מדפי הקנייה ושעות פתיחה גמישות
יותר. חנות הדגל, בעלת אותו קונספט הינה, "ג'מבו גלילות", הנמצאת בגלילות, בין הרצליה לרמת
השרון על שטח של 11000, מ"ר, הכוללים בתוכו את הקונספט של חנות בתוך חנות. במרכז ישנם
מספר חנויות גדולות נוספות שמושכות קהל, כמו: "אורנג", "גלי", "בורגר ראנץ'", "מסעדה",
"תחנת דלק - סונול", "סינימה סיטי" ועוד.
בחרתי להתמקד בעבודתי זאת בסניף גמבו נתניה השוכן במרכז פאואר סנטר פולג כיוון שבעבודתי
השוטפת אני ניפגש עם סניף זה. אני מנהל אזור בתשלובת החלב וסניף זה נמצא תחת ניהולי לכן כל
המידע אודות הסניף היה זמין. גמבו נתניה נמצא במתחם פולג - אזור הנחשב לאזור עסקים בין
הנחשבים בארץ [ מבחינת פדיון המתחם מביא מכירות של 90 מיליון שקל בחודש].
רשת קלאבמרקט צריכה להשיג תוצאות הרבה יותר טובות ב"ג'מבו נתניה", וזאת ניתן להשיג תוך
מספר שינויים שבעבודה יבואו לידי ביטוי: בתהליך ניהול הקטגוריה יש לחדש את החנות, בתמחור
יש להוריד את המחירים לתקופה ארוכה תוך הירתמות הספקים בשינוי תצוגות ושיפור הנראות,
בבניית והקמת דברים ייחודיים ויצירתיים לשיפור חלל החנות.
יש להחזיר את נאמנות הצרכנים, תוך כדי חיזוק המותג "ג'מבו", בפיתוח ושיפור אתר המקוון
"ג'מבו ישיר", ולהשתמש נכון במערכות המידע הקיימים בכדי לשפר את המצב.

בעבודה היומיומית שלי, כמנהל אזור בתשלובת החלב של תנובה, "ג'מבו נתניה" הינו לקוח שלי,
ובהתאם לכך העבודה הינה מקיפה ועמוקה, תוך התייחסות לכל המטלה.
מקווה שהעבודה מעניינת ומאתגרת, כשברמה האישית היא תרמה לי מאוד.


 
עבודה מס' 61570 SHOPPING CART DISABLED
"חצי חינם", 2003.
ניתוח הרשת כרשת קמעונאות.
6,983 מילים (כ-21.5 עמודים), 16 מקורות, 299.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
רשת "חצי חינם" מתוכננת לפתוח בסוף קיץ זה ברשל"צ את החנות החמישית במספר. חנות זו תתוסף לשתי להחנויות הוותיקות והקטנות באיזור תעשיה חולון וברשל"צ, ולשתים הגדולות יותר והחדשות יותר בחולון ובצומת ירקון.
בעלי הרשת הם צברי קופרלי אשר בבעלותו כ %67 ובידי מזל שלום (אשתו של זקי שלום) כ- %.37 הנהלת הרשת מתאפיינית בניהול משפחתי, מנגון הניהול "רזה" ולכן החלטות מתקבלות במהירות ויעילות וכך גם אופי ביצוען.
הרשת נתפסת בעיניי הצרכנים כזולה המעניקה חווית קניה טובה, היא ממוצבת  במקום גבוה מאד.
בעלי החברה מתאפיינים כאנשים חרוצים, סוחרים ממולחים ובעלי חוש עסקי העובדים עם מספר קטן יחסית של ספקים תוך דגש על יחסי אמון מלאים עם הספקים. אופן העבודה הוא ע"פ שיטת J.I.T כאשר לספקים יש אפשרות גישה לבסיסי הנתונים של החברה באמצעות ממשק  ,E.D.I אין בבעלות החברה אתר אינטרנט, לא לשם אינפרומציה שיווקית ולא לשם קנייה מקוונת .

בעבודה זו תנותח רשת "חצי חינם" על פי מספר פרמטרים אשר הוגדרו מראש וכוללים את: מבנה הארגון, חזון החברה, יעדים, יבחנו המתחרים שלהם בשוק קימעונאות המזון ובהתאם היכן ממוצב רשת "חצי חינם" במה יחודה, כמו כן החברה תבחן באמצעות מודל  SWOT, אילו מערכות מידע היא משתמשת ומה אסרטגיית האינטרנט שלה, כאשר בסיום יובא סיכום.

תוכן העניינים
1. רקע ומבוא
  1.1 חזון ויעדים
  1.2 מבנה ארגוני- רשת חצי-חינם
2. סקירת ענף רשתות השיווק- מתחרים
  2.1 הקדמה
3. סביבת מיקרו / מאקרו
  3.1 ניתוח  SWOT
  3.2 פילוח וקהל מטרה
  3.3 דימוי
  3.4 מיצוב
  3.5 בידול
4. תמהיל השיווק הקימעונאי
  4.1 הגדרה
  4.2 תמהיל המוצר
  4.3 תמהיל המחיר
  4.4 תמהיל תקשורת נתונים וקידום מכירות
  4.5 תכנון החנות וחווית הקניה
  4.6 ניהול מדף
5. מערכות מידע
  5.1 מערכות מידע - חצי חינם
6. אסטרטגיית אינטרנט
  6.1 הקדמה
  6.2 אסטרטגיית אינטרנט של המתחרים
  6.3 אסטרטגיית אינטרנט של חצי חינם
  6.4 אסטרטגית אינטרנט מומלצת לחצי חינם
7. סיכום ומסקנות
8. ביבליוגרפיה
 
עבודה מס' 68206 SHOPPING CART DISABLED
שיווק רשת המזון-רמי לוי שיווק השקמה , 2009.
ניתוח שיווקי של הרשת תוך התייחסות לסביבת שוק קמעונאות המזון ובחינת אסטרטגיות שיווקיות חדשות.
2,394 מילים (כ-7.5 עמודים), 5 מקורות, 199.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
עבודה זו נכתבה במטרה לבצע ניתוח מבחינה שיווקית של חברת רמי לוי שיווק השקמה וסביבת שוק קמעונאות המזון ובחינת אסטרטגיות שיווקיות חדשות.
תחום קמעונאות המזון בישראל מאופיין בתחרותיות רבה. הקבוצה מתחרה מול רשתות שיווק גדולות כגון שופרסל, רשת ריבוע כחול ישראל, רשתות אזוריות כגון קו-אופ ישראל, חנויות מכולת שכונתיות, שווקים פתוחים וחנויות מתמחות.
רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה עוסקת בשיווק קמעונאי בתחום המזון. חנויות הקבוצה מציעות מגוון מוצרים רחב: החל ממוצרי מזון, ירקות ופירות, הלבשה וטקסטיל.

נוכחנו לדעת כי האסטרטגיה השיווקית של קבוצת רמי לוי היא קריאת תיגר על רשתות המזון המתחרות בה ע"י מלחמת מחירים אגרסיבית אשר מושכת תשומת לב ויוצרת ספינים תקשורתיים שמפנים את אור הזרקורים לרשת ללא פרסום יזום.

בניתוח הרשת הערכנו כי ישנם היבטים בהם יש אפשרות להשתפר ולהגדיל את היתרון התחרותי באופן ניכר בענף להלן המלצותינו:
* הטמעת מותג הבית "המותג" כמותג איכותי, זול וזמין אשר מהווה אלטרנטיבה המספקת את אותן התועלות ופונה לפלחי השוק השונים.
* פניה לפלחי שוק חדשים (המגזר הרוסי, צרכני מוצרים אורגניים) במוצרים ייעודיים וכך להגדיל את נתח השוק הקיים.
* מעבר מפרסום פאסיבי לפרסום אקטיבי - פרסום באמצעי התקשורת השונים, דיוור, שלטי חוצות.

תוכן העניינים:
תקציר מנהלים
מבוא
מודל  PESTE
מודל PORTER
מודל SWOT
מודל TOWS
מודל B.C.G
ניתוח מודל MSTP
סיכום והמלצות
ביבליוגרפיה

מתוך העבודה:
הסביבה הפוליטית
*חוק איסור פתיחת בתי עסק בשבתות וחגים דתיים פתיחת עסק בימים אלה מונעת קבלת תעודת כשרות אותה מעניקה המועצה הדתית.
*בטחון - כל מקום ציבורי המשמש לקבלת קהל מחויב באבטחה
*רשת מזון כפופה להגבלים של מחירים של מוצרי יסוד (לדוגמא חלב, לחם וכו').
*יש צורך באישורים של משרד הבריאות מכיוון שהרשת מוכרת מוצרי מזון.
*מחויבת לשמירה על חוקים ותקנות עירוניות.
*מחויבת לשמירה על חוקי העסקת עובדים ושכר מינימום.
 





 

אם אינך מוצא את הנושא המבוקש - אנא בצע חיפוש שונה.

סל קניות
סה"כ: 0.00 ₪

** עכשיו במבצע **
עבודה שניה ב – 40% הנחה*
בתוקף עד 30/10/2014
*) הזולה מבינהן

חפש עבודות
מדריך החיפוש
חפש על פי המילים:
קטגוריה:
עבודה מס':

אפשרויות חיפוש
הצג עבודות שאורכן
מ- עמ' עד עמ'
הצג תוצאות בכל עמוד

הכנס את קוד הקופון:
עבודות [1-5] מתוך 5