היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיווק רשת המזון-רמי לוי שיווק השקמה

עבודה מס' 068206

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח שיווקי של הרשת תוך התייחסות לסביבת שוק קמעונאות המזון ובחינת אסטרטגיות שיווקיות חדשות.

2,394 מילים ,5 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

עבודה זו נכתבה במטרה לבצע ניתוח מבחינה שיווקית של חברת רמי לוי שיווק השקמה וסביבת שוק קמעונאות המזון ובחינת אסטרטגיות שיווקיות חדשות.
תחום קמעונאות המזון בישראל מאופיין בתחרותיות רבה. הקבוצה מתחרה מול רשתות שיווק גדולות כגון שופרסל, רשת ריבוע כחול ישראל, רשתות אזוריות כגון קו-אופ ישראל, חנויות מכולת שכונתיות, שווקים פתוחים וחנויות מתמחות.
רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה עוסקת בשיווק קמעונאי בתחום המזון. חנויות הקבוצה מציעות מגוון מוצרים רחב: החל ממוצרי מזון, ירקות ופירות, הלבשה וטקסטיל.

נוכחנו לדעת כי האסטרטגיה השיווקית של קבוצת רמי לוי היא קריאת תיגר על רשתות המזון המתחרות בה ע"י מלחמת מחירים אגרסיבית אשר מושכת תשומת לב ויוצרת ספינים תקשורתיים שמפנים את אור הזרקורים לרשת ללא פרסום יזום.

בניתוח הרשת הערכנו כי ישנם היבטים בהם יש אפשרות להשתפר ולהגדיל את היתרון התחרותי באופן ניכר בענף להלן המלצותינו:
* הטמעת מותג הבית "המותג" כמותג איכותי, זול וזמין אשר מהווה אלטרנטיבה המספקת את אותן התועלות ופונה לפלחי השוק השונים.
* פניה לפלחי שוק חדשים (המגזר הרוסי, צרכני מוצרים אורגניים) במוצרים ייעודיים וכך להגדיל את נתח השוק הקיים.
* מעבר מפרסום פאסיבי לפרסום אקטיבי - פרסום באמצעי התקשורת השונים, דיוור, שלטי חוצות.

תוכן העניינים:
תקציר מנהלים
מבוא
מודל PESTE
מודל PORTER
מודל SWOT
מודל TOWS
מודל B.C.G
ניתוח מודל MSTP
סיכום והמלצות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

הסביבה הפוליטית
*חוק איסור פתיחת בתי עסק בשבתות וחגים דתיים פתיחת עסק בימים אלה מונעת קבלת תעודת כשרות אותה מעניקה המועצה הדתית.
*בטחון - כל מקום ציבורי המשמש לקבלת קהל מחויב באבטחה
*רשת מזון כפופה להגבלים של מחירים של מוצרי יסוד (לדוגמא חלב, לחם וכו').
*יש צורך באישורים של משרד הבריאות מכיוון שהרשת מוכרת מוצרי מזון.
*מחויבת לשמירה על חוקים ותקנות עירוניות.
*מחויבת לשמירה על חוקי העסקת עובדים ושכר מינימום.

תגים:

שיווק · מודלים בשיווק · PORTER · SWOT · TOWS · B.C.G · MSTP · רשתות מזון · רמי לוי · רשתות שיווק · רשתות שווק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק רשת המזון-רמי לוי שיווק השקמה ", סמינריון אודות "שיווק רשת המזון-רמי לוי שיווק השקמה " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.