עבודות [1-8] מתוך 8

תוצאות חיפוש "משקאות":

עבודה מס' 62621 SHOPPING CART DISABLED
חזית חדשה בתחום משקאות הקולה - "דיאט קולה לימון", 2003.
ניתוח שיווקי של המוצר.
10,458 מילים (כ-32 עמודים), 10 מקורות, 268.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
תוכן עניינים
פרק 1 - הקדמה
     1.1     מסגרת ביצוע הפרויקט
     1.2     שם הפרויקט
     1.3     מטרת הפרויקט
     1.4     היקף הפרויקט
     1.5     טכניקות המשולבות בפרויקט
פרק 2 - תקציר מנהלים
2.1 תקציר מנהלים
פרק 3 - מבוא
3.1 מבוא
פרק 4 - ניתוח מצב קיים
4.1 מודל   PESTLE
  4.1.1 הקדמה
  4.1.2 ניתוח סביבת המאקרו
         4.1.2.1 סביבה פוליטית - חברתית
         4.1.2.2 סביבה כלכלית
         4.1.2.3 סביבה תרבותית \ חברתית
         4.1.2.4 סביבה אקולוגית
4.2 ניתוח ענפי
  4.2.1 רקע
  4.2.2 הענף בכלליות
  4.2.3 מאפייני הענף
  4.2.4 מגמות בענף
  4.2.5 שלב במחזור החיים
  4.2.6 מוצרים תחליפים
  4.2.7 הספקים וכוח המיקוח שלהם
  4.2.8 רשתות השיווק וכוח המיקוח שלהם
  4.2.9 ניתוח התחרות בענף
  4.2.10 אסטרטגיית התחרות
4.3 מודל פורטר
  4.3.1 הקדמה
  4.3.2 ניתוח עוצמת התחרות עפ"י קריטריונים
  4.3.3 לקוחות - ניתוח שוק
4.4 מודל   SWOT
  4.4.1 הקדמה
  4.4.2 ניתוח החברה
         4.4.2.1 כללי
         4.4.2.2 נקודות חוזקה
         4.4.2.3 נקודות חולשה
         4.4.2.4 הזדמנויות לעתיד
         4.4.2.5 איומים לעתיד
פרק 5 - אסטרטגיה שיווקית
5.1 מטרות
5.2 יעדים
5.3 מפרט פלחי שוק היעד
5.4 זיהוי בעיות
5.5 אסטרטגית כיסוי השוק
5.6 סוגי לקוחות
5.7 אסטרטגית תחרות
5.8 תחזית מכירות
פרק 6 - תמהיל השיווק המוצע
6.1 הקדמה
6.2 תמהיל המוצר
6.3 תמהיל ההמחרה
6.4 תמהיל ההפצה
6.5 תמהיל התקשורת השיווקית
  6.5.1 פרסום
  6.5.2 קידום מכירות
  6.5.3 יחסי ציבור
6.6 נקודות חוזק וחולשה
6.7 ניתוח כדאיות השקעות
  6.7.1 ריכוז עלויות
  6.7.2 הרווח
  6.7.3 תוכנית ההשקעה
  6.7.4 חישוב ענ"נ
  6.7.5 מסקנה
6.8 אמצעי פיקוח ובקרה
פרק 7 - ביבליוגרפיה
7.1 ביבליוגרפיה
פרק 8 - נספח



מנהלים
קוקה קולה היתה מאז ומתמיד פרסום, מעבר להיותה חלוצת השיווק וממציאת המשקה המצליח
בכל הזמנים, הצליחה קוקה קולה להמציא את הפרסום השמח. פרסום צעיר, רטוב, ססגוני
וחושני. פרסום מגרה, טעים, יפה ומצמיא. בעיקר מצמיא.

בכל פעם שראינו פרסומת של קוקה קולה התחשק לנו לשתות. כי את קוקה קולה אף פעם לא
עניין "להביא סוסים לשוקת", כמו שהרבה פרסומאים נוהגים לתאר את מהות עבודתם, אלא
להביא סוסים צמאים לשוקת. את קוקה קולה אף פעם לא עניין להעביר אינפורמציה על המשקה,
אלא את חווית המשקה. קוקה קולה אף פעם לא היה מוצר - תמיד היה מותג. ומעל הכל , קוקה
קולה תמיד היה פרסום שונה.

ההשקה של המשקה החדש, דיאט קולה לימון. פותחת חזית חדשה בתחום משקאות הקולה.
משקה חדש מבית קוקה קולה זה ניוז!!!

פרויקט זה יציג באמצעות שמונת פרקיו את התהליך השיווקי סביב המותג דיאט קולה לימון,
החל מניתוח ענף המשקאות בכלל ועד מסע הפרסום של המותג בפרט. בתחילת פרויקט זה אביא
סקירה כללית על חברת האב, קוקה קולה, אציג את המצב הקיים בחברה וכן אנתח את ענף
המשקאות בכלל תוך שימוש במודלים פורטר, . SWOT , PESTLE

בהמשך אציג את מטרות ויעדי החברה למוצר החדש ולסיום אציג תמהיל שיווקי מוצע המכיל את
המוצר, המחרה, הפצה, קידום מכירות, תקשורת שיווקית וכדאיות כלכלית.


 
עבודה מס' 62807 SHOPPING CART DISABLED
ניתוח שוק משקאות האלכוהול RTD בישראל בהתמקדות על סמירנוף אייס., 2003.
5,539 מילים (כ-17 עמודים), 8 מקורות, 198.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
תוכן עניינים
ניתוח חיצוני:
  מבוא
  מגמות ותנודות בסביבה העסקית - שיווקית שבה פועלת הפירמה
  זיהוי ואפיון הסביבות השונות
  מאפייני הכוחות הפועלים בסביבה
  מוצרים תחליפיים
  מתחרים
  ספקים וכוח מיקוח
  חסמי כניסה ויציאה בענף
  קהל הלקוחות
ניתוח פנימי:
  רקע על חברת גינס UDV
  אפיון קו המוצרים ואסטרטגית המחרה
  אסטרטגיה של הפירמה
  ניתוח SWOT
  אפיון המותג
  השלב במחזור חיי המוצר
הגדרת בעיות
הגדרת חלופות והערכתן
ניתוח כמותי של החלופות של פי מודל פישביין
המלצות
ביבליוגרפיה

מנהלים
אנו נבחן בעבודה זו קטגוריה חדשה לגמרי המתפתחת בתחום המשקאות החריפים והבירות -
קטגורית הRTD - , משקאות אלכוהוליים  קלים, המבוססים על מותגי אלכוהול ידועים.
אנו נחקור את התמודדותן של המתחרות העיקריות בשוק, טמפו מול גינס UDV, את
האסטרטגיות השיווקיות העומדות בפניהם ואת מהלכיהם העתידיים.
בעבודה זו התמקדנו בחברת גינס UDV יבואנית המשקה- סמירנוף אייס בישראל.
אנו נעלה מספר בעיות העומדות בפני הפירמה ונבחן חלופות לפתרונן תוך ציון יתרונות
וחסרונות לכל חלופה. הבעיה העיקרית שראינו לנכון להציג ולחקור הייתה בעיית היתר
הכשרות של הפירמה. הפירמה ממתינה לקבלת הכשר זה על מנת להפיץ את המשקה דרך מערך
ההפצה של חברת קוקה קולה. שקלנו לפנות למפיצים הנוכחיים של הפירמה על מנת שיפיצו את
המשקה במימדים קטנים יותר עד לקבלת ההיתר. אופציה נוספת הייתה הקמה של מערך הפצה
עצמאי ע"י החברה. שתי אופציות אלו נפסלו משיקולים איכותיים וכמותיים המפורטים
בעבודה. אנו בחרנו באופציה של המתנה עם שיווק המוצר עד לקבלת ההכשר. הפירמה תנצל
את המידע מן הכוחות הפועלים בשוק להכרת הרגלי הצריכה של הצרכנים וכאשר תחדור לשוק
היא תבצע זאת במקצועיות רבה.
בנוסף לבעיה המרכזית עולות גם בעיות משניות שהפירמה צריכה לקחת בחשבון. בעיה אחת
מדברת על המגוון המצומצם בטעמים של סמירנוף לעומת המתחרה. בעיה נוספת היא האם
לצאת לשוק החם במקביל לשוק החם.
במהלך העבודה הונחו הנחות ובוצע ניתוח SWOT, ניתוח מגמות ותנודות בסביבה בה פועלת
הפירמה, ניתוח חיצוני הכולל: מתחרים, סביבה עסקית, ספקים, וניתוח פנימי של הפירמה תוך
כדי העלאת הבעיות המרכזיות והמשניות של הפירמה.

חברת גינס UDV הוקמה בשנת 2000 כתוצאה משילוב אסטרטגי של החברות השונות
שבבעלותה העוסקות בייצור ושיווק משקאות חריפים, בירות ויינות. גינס UDV ישראל היא
חברה יבואנית המחזיקה במותגים בעלי עמדות חזקות בשוק המשקאות האלכוהוליים, בין
משקאות אלו ניתן למצוא את: גינס, סמירנוף, ג'וני ווקר, בייליס, J&B, וקוורבו. עם התפתחות
קטגורית מוצרים חדשה שנקראת RTD, משקאות אלכוהוליים קלים, החברה נכנסה לתחום זה
וצפויה להתחיל בשיווקו של סמירנוף אייס בשיתוף עם חברת קוקה קולה. החברה נשענת על
מותג אב חזק, ומצפה כי נתון זה יגרום לקהל היעד לרכוש מוצר זה ולא אחר. החברה לא החלה
בשיווק המוצר בארץ, אנו רואים זאת כנקודת חולשה זמנית, שתיפתר בעת קבלת היתר
הכשרות. המאבק בזירת האלכוהול צפוי להיות חריף - הפוטנציאל, ריבוי המותגים וגם גודלם
של המתחרים הוא שיזין אותו.

הערת מערכת: בעבודה לא צויינו מראי מקום.

 
עבודה מס' 63181 SHOPPING CART DISABLED
נקיטת מדיניות אפליית מחירים במכונות אוטומטיות למכירת משקאות קלים ע"י חברת קוקה קולה., 2003.
2,898 מילים (כ-9 עמודים), 5 מקורות, 188.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
תוכן עניינים
1. רקע - ניתוח החברה והשוק
2. תיאור הבעיה השיווקית

3.1.שוק  מכונות מכירת שתייה אוטומטיות
3.2. מדיניות אפליית מחירים
3.3. סוגיות המחרה העשויות לפגוע בפירמה
3.4. יצירת ערך ותגובת הצרכנים
3.5 התייחסותה של חברת קוקה-קולה
3.6 הערכותיו של מר איבסטר- מנכ"ל קוקה-קולה

4. ביבליוגרפיה

עבודה זו נכתבה במסגרת קורס ביסודות השיווק. העבודה בוחנת מדיניות של אפליית מחירים
במכונות אוטומטיות למכירת משקאות קלים ע"י חברת קוקה קולה. חברת קוקה-קולה מכרה
באמצעות מכונות מכירה אוטומטיות, אשר יכולות לעלות את מחיר המשקה במזג אויר חם.
הרעיון היה להשתמש במכונות מכירה רגישות לטמפרטורה. טענת החברה כי העלאת מחיר
המשקה במזג אויר חם הוא רעיון הוגן, היות שהצרכנים מעוניינים יותר ברכישת המשקה.
בעבודה זו נבחן את שוק המשקאות הקלים הנמכר באמצעות מכונות אוטומטיות, נבדוק באילו
מצבים סוגיית אפליית מחירים הינה אפקטיבית ובאלו מצבים היא אף עלולה לפגוע בפירמה,
כיצד הצרכנים מגיבים למדיניות של אפליית מחירים, כיצד התמודדה החברה עם תגובות
הצרכנים ולבסוף נספק המלצות לביצוע אפקטיבי של מדיניות אפליית מחירים.

ביבליוגרפיה
הערת מערכת: לחלק מהמקורות אין פרטים ביבליוגרפיים מלאים.

Bachman, J., NewStandart, 10/31/1999. Smart soda machines could hike prices in hot
........ http://www.s-t.com/daily/10-99/10-31-99/b08bu071.htm

,Freedman, R.D and Butterfield, C., New York University L.N.Stern school of business
.09/2000. Coke Loses Some Fizz
http://www.stern.nyu.edu/mgt/private_file/mo/rfreedma_ca/coca.pdf

Kesley, D.,  http://www.newsbytes.com , 17/5/2000

Richey, M., rule maker portfolio, 1999
http://www.beverage-digest.com


 
עבודה מס' 50207 SHOPPING CART DISABLED
השיווק בחברת משקאות קלים, 1999.
שיטת השיווק, התנהגות הצרכן, מודל התנהגות גירוי-תגובה, השפעת הקבוצה, מסגלי חידושים ותרגום הרגלי צריכה ליצירת רווחים.
3,880 מילים (כ-12 עמודים), 11 מקורות, 168.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
חברת קוקה קולה ממוקמת במקום השלישי ברשימת החברות הנערצות ביותר בעולם עפ"י פורציו(1). קוקה קולה משווקת יותר מ-160 משקאות הנמכרים ב-200 מדינות. בסיסה של החברה הוא בארה"ב אך כשני שליש מהמכירות שלה וכמעט %80 מן הרווחים שלה  - מקורם בשווקים בינלאומיים.(2)
מטרת העבודה היא לבדוק "מהו הגורם לכך שחברה מסוימת תצמח ותגיע להישגים מרשימים במכירות וברווחים שלה, לעיתים אף בתקופות של משבר ושפל כלכלי, בעוד שחברה אחרת הפועלת ממש באותו ענף ואשר נתוניה הבסיסים דומים לראשונה, לא תחזיק מעמד ותעלם לחלוטין מהשוק.
יהיו שיאמרו: "פשוט מזל" כלומר: אין שום חוקים וכללים ולמעשה אין לשום חברה שליטה על גורלה והכל תלוי בגורמים חיצוניים שאין היא יכולה להשפיע עליהם(3) ולכן מטרת העבודה היא לדון בהצלחת חברת קוקה קולה מבחינת שני מישורים, הגורמים הבסיסיים שלדעתנו משפיעים על הצלחת חברת קוקה קולה והם:
מהו סוד השיווק של חברת קוקה קולה?
בחינת הגורמים המשפיעים על התנהגות הצרכנים.
   בחירת שני נושאים אלו נבעה מהעובדה "שתהליך ניהול השיווק    (marketing management process) הינו תהליך הכולל :
ניתוח הזדמנויות השוק.
פיתוח תמהיל השיווק.
בחירת שוק מטרה.
ניהול מאמץ השיווק.(4)
הבנת שני מישורים אלה, השיווק בחברת קוקה - קולה והתנהגות צרכנים מהווים שני צדדים של אותו מטבע ופירושם של שני צדדים אלו הם סוד בהצלחתה של חברת קוקה קולה שהינה תוצאה של זיהוי צרכים אצל קהל היעד והפיכתם של צרכים אלה למוצרים מצליחים, מוצרים שתוך כדי מעבר הבעלות עליהם משאירים רווח בידי תאגיד קוקה -
קולה .
לסיכום:

פרק א' - נבחן מהו סוד השיווק של חברת קוקה קולה ע"י ניתוח מאמרים וספרות מקצועית .
פרק ב' - נבחן את הגורמים המשפיעים על התנהגות הצרכנים ויחולק לשני חלקים לא שווים בגודלם והם:
1. הבנת מהות התנהגות הצרכנים.
2. הבנה כיצד מתרגמת חברת קוקה קולה את התנהגות הצרכנים להכנסות עבור החברה.
-----------------------------------------------------------------------------------1. אביבה רוזן , גליון הציונים של המנהלם , הוצאת סטטוס, גליון 94 , אפרל 1999 ע"מ 10
2. ביל גייטס. כשהחברה מקבלת שכל , הוצאת ידיעות אחרונות , מגזין ממון. מאי  . 99
3. פרופ' מיכאל פרי. אסטרטגיה של יתרון תחרותי 1991 הוצאת מיצוב ת"א.
4. פרופ' פיליפ קוטלר , פרופ' גרי ארסטרונג, עקרונות השיווק 1994 הוצאת המכון לפריון העבודה ת"א


תוכן העניינים:
רקע לפעילות
מטרת העבודה
שיטת  השיווק שנבחרה
בחינת הגורמים המשפיעים על התנהגות הצרכן
מודל התנהגות גירוי תגובה
מידת השפעת הקבוצה על בחירת המוצר והמותג
מסגלי חידושים
תרגום הרגלי צריכה ליצירת רווחים
סיכום
ביבליוגרפיה
 
עבודה מס' 67339 SHOPPING CART DISABLED
שיווק משקאות חריפים - חברת "הכרם", 2005.
ניתוח השוק והחברה, והצגת חלופות אסטרטגיות.
3,667 מילים (כ-11.5 עמודים), 5 מקורות, 99.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
הצרכן הישראלי נוהג להוסיף משקאות חריפים לסל המוצרים שלו בעיקר בתקופת החגים. בשל כך, חברות משקאות רבות נכנסו לתחום זה. חברת קוקה קולה, החברה המובילה ביותר בעולם, השכילה להבין זאת ולכן אף היא נכנסה לתחום באמצעות חברת בת IBBLS.
בענף משקאות האלכוהול משחקות על המגרש ארבע יבואניות עיקריות, הגדולה מכולן חברת הכרם ואחריה חברת אקרמן, IBBLS וצרפת ישראל.
יחד עם זאת, רבים טוענים כי תם תור הזהב של יבואני המשקאות והתחום הפך רווחי פחות.
זאת בנוסף לתדמית השלילית של תחום האלכוהול בשל הפיכת צרכנים רבים לאלכוהוליסטים.  

בעבודה זו התמקדנו בחברת הכרם שנמצאת במקום הראשון. החברה הוקמה בשנת 1921 והינה בבעלות משפחתית. המותגים המובילים שמייבאת החברה הנם: סמירנוף, J&B, ג'וני ווקר, בייליס איישקרים ועוד.

הבעיה המרכזית של חברת הכרם הינה מיתוג חלש וכתוצאה מכך חוסר בידול. לרשת שייכים מספר מותגים בתחום האלכוהול, אך הלקוח מכיר ת מותג החברה היצרנית ולא את חברת הכרם היבואנית. כתוצאה מכך חברת הכרם אינה נתפסת באופן שונה משאר יבואניות המשקאות.
הבעיות המשניות הן: אחת, בעיה שנוגעת לשוק כולו והיא נובעת בשל היקשרות עם בעלי מועדונים שאינם אנשי עסקים, ולא פעם קורה שהאנשים הללו אינם מקיימים הסכמים ואינם משלמים לחברה. כתוצאה מכך החברה ניזקת מבחינה כלכלית. בעיה שנייה היא של החברה עצמה, והיא שהחברה נשענת רק על 3-2 מותגים חזקים בלבד (ובראשם אבסולוט) וכל השאר הם מותגים קטנים. דבר זה יכול לגרום למפלה גדולה בחברה.

בעבודה זו הצענו שתי חלופות לבעיה זו: האחת, בחירת מותג בולט יותר ושילובו על גבי הבקבוק. חלופה שנייה, פרסום מסיבי לחברה המדגיש את פעולתה ואת המותגים המובילים שלה למשל בקרב פלח לקוחות צעיר כגון הסטודנטים. החלופות נבחנו לפי מודל פיישבין ולבסוף הוחלט כי החלופה השנייה היא המתאימה ביותר לחברה.
בחרנו בחלופה זו בשל מספר סיבות עיקריות. בראש ובראשונה קהל הלקוחות העיקרי של החברה במועדונים הנם גלאי 18-25. לקוחות אלו מרבים לשתות בעת הבילוי ובעיקר אוהבי מותגים. כמו כן קשה לשכנע קהל שבוי (בד"כ מבוגרים יותר) להעדיף את החברה שלך ואת המותגים שאתה מציע, היות והם רגילים לטעם מסוים.

תוכן עניינים:
תקציר מנהלים
ניתוח חיצוני:
מבוא
מגמות ותנודות בסביבה העסקית/שיווקית שבה פועלת הפירמה
זיהוי ואפיון הסביבות השונות - PEST D
מאפייני הכוחות הפועלים בסביבה
מתחרים
כוח המיקוח של הלקוחות
כוח המיקוח של הספקים
מוצרים תחליפים
חסמי כניסה ויציאה
אטרקטיביות השוק
גורמי מפתח להצלחה (KSF)
שלב במחזור החיים
ניתוח פנימי:
רקע היסטורי
פרופיל, חזון, מטרות ויעדים של החברה
אסטרטגיה של הפירמה
SWOT
יתרון תחרותי ושלב במחזור החיים
תמהיל השיווק
בעיה מרכזית ובעיות המשנה העיקריות
הגדרת חלופות והערכתן
ניתוח כמותי של החלופות באמצעות מודל פישביין
המלצות
ביבליוגרפיה

הערת מערכת: בעבודה לא צויינו מראי מקום.
מקורות העבודה הינם אתרי אינטרנט וראיונות.

מתוך העבודה:
בשנים האחרונות אנו עוברים "מהפכה שקטה". האלכוהול נעשה מקובל ונפוץ כפי שלא היה מעולם. סקר שנערך ע"י הרשות למלחמה בסמים גילה כי 43% מהמבוגרים שגילם 43-18, שהם כמיליון איש, נוהגים לשתות משקאות חריפים. כ-450 אלף איש דיווחו על צריכת שתייה חריפה בתדירות גבוהה של כמה פעמים בשבוע. תעשיית המשקאות האלכוהוליים מגלגלת כ-150 מיליארד דולר בשנה.
 
עבודה מס' 68153 SHOPPING CART DISABLED
שוק משקאות האנרגיה- סקירת שוק, התנהגות קניה ואסטרטגיה שיווקית, 2010.
סקירת השוק וניתוח ראיונות עומק ותצפיות.
4,554 מילים (כ-14 עמודים), 0 מקורות, 174.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
בשנת 2004 עמד נתח השוק של רד בול על 91%, בשנה האחרונה על רקע כניסה של מתחרים אגרסיביים צנח נתח השוק של רד בול אל מול ה XL שנכנס לשוק.
בסוף 2008 הועבר הזיכיון של חברת XL לחברת סידס, ולאחרונה XL החליפה שוב חברת הפצה לידי חברת טמפו.
בתגובה החלו חברת בני פאוזי שמשום בע"מ לשווק לארץ משקה אנרגיה חדש בשם BLU.
נתח השוק הכמותי של המותג הוא כ-43%, לעומת כ-42% של XL.רדבול, שהיתה הראשונה לשווק משקה אנרגיה בישראל ושלטה בשוק עד כניסת XL, ממשיכה לרדת בנתחי שוק ומחזיקה באחוזים בודדים בלבד - נתח השוק הכספי של החברה הוא כ-5.5%, והכמותי הוא מ-3% (כל זאת לפי נתוני סטורנקסט).

תוכן עניינים:
רקע
ממצאים עיקריים מראיונות עומק ותצפיות
תהליכים ומאפייני קנייה
אסטרטגיה שיווקית
תמהיל השיווק
אסטרטגיה תקשורתית
בלו ע"פ מודל בוסטון
אפיון צרכנים ביחס לחידושים
נספחים:
שאלון עומק- פורמט
ראיונות עומק
תצפיות (קיוסקים, סופר)
ציטוטים נבחרים

מתוך העבודה:
מתוך הראיונות האישיים, ניתן להסיק כי יש דעה חיובית כוללת בין המרואיינים לגבי ה .XL-
ה- XL נתפס כטעים, זול יחסית, ומעורר, זאת כתחליף לרדבול שכולם הסכימו כי הוא יקר.
לגבי הרדבול הייתה הסכמה כי זהו משקה איכותי וטעים, אך אחת החולשות הגדולות שלו היא שהוא יקר, הרוב הסכימו כי הוא הכי מעורר.
לאור כניסת מתחרים רבים ואגרסיביים לשוק משקאות האנרגיה שנכנסו במחיר חדירה, השאירו את רדבול נשרך הרחק מאחור.
 
עבודה מס' 67853 SHOPPING CART DISABLED
דמות הגבר לעומת דמות האשה בפרסומות למשקאות אלכוהוליים וקלים, 2009.
סקירה של חמישה מקורות וניתוח של 4 פרסומות: 2 של משקאות קלים ו-2 של משקאות אלכוהוליים.
3,731 מילים (כ-11.5 עמודים), 5 מקורות, 129.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
התקשורת היא חלק בלתי נפרד מחיינו והיא מלווה אותנו יום- יום, שעה- שעה. כחלק ממנה, קיימות הפרסומות אשר מציפה את הערוצים המסחריים בטלוויזיה, את העיתונים היומיים ואת הירחונים.
חוקרים רבים, בעולם ובישראל, מעלים את הטענה כי הפרסומות משקפות דימויים ומאפשרות לנו לחזור ולשנן אמיתות שאנו מכירים בנושאי מגדר, גזע, לאום, מוצא וכדומה. לכן, הן מהוות זירה ליצירת המציאות הסימבולית, להבנת יחסי הכוחות בחברה ולהנצחת אידיאולוגיה.
בעבודה זו בכוונתי לבחון כיצד מיוצגים נשים וגברים בפרסומות למשקאות קלים ואלכוהוליים.
אבדוק האם ניתן למצוא צידוק לטענת החוקרים כי הפרסומות חוזרות שוב ושוב על דימויים מגדריים ישנים ומוכרים.
לצורך העבודה דגמתי ארבע פרסומות, שתיים מתחום המשקאות הקלים ושתיים מתחום המשקאות האלכוהוליים, ששודרו בערוצים המסחריים בטלוויזיה הישראלית, בחודשים מאי-יוני 2009, ובכולן מוצגים נשים וגברים.
באמצעות ניתוח סמיוטי מבני (ניתוח תוכן איכותני), אנסה להציג את קווי הדמות הנשית והגברית, שעולים מן הפרסומות. במהלך הניתוח אתייחס לאלמנטים חזותיים וטקסטואליים, לסלוגן ולמוסיקה.

מתוך העבודה:
קארי (1989) דן במשמעותה של התקשורת בתרבות. הוא סבור כי התקשורת אינה משמשת רק לשם העברת מידע ממקום למקום או להצגת מידע חדש, אלא להעברת סמלים. היא חוזרת על המידע הקיים ומסייעת לבני אדם ליצור סדר בעולם, בכך שהיא מספרת להם שוב ושוב את מה שהם כבר יודעים ובכך היא יוצרת עבורנו מציאות ומגבשת את זהותנו כבני אדם פרטניים וכחברה. קארי מכנה תפקיד זה "תקשורת כהתכנסות" ומבקר אותה. הוא משתמש במטאפורה של דג במים וטוען שאנו חווים את המציאות דרך העולם הסמלי שהתקשורת יוצרת עבורנו, מבלי שאנו מרגישים בכך, בדיוק כפי שהדג לא מרגיש במים העוטפים אותו. באמצעות השפה והסמלים, התקשורת יוצרת עבור האדם מפה של המציאות, שעוזרת לו להתמצא בה ולהבין אותה טוב יותר, אך גם יוצרת עבורו מציאות קיימת ומנציחה אידיאולוגיות ותפיסות קיימות ושולטות, מבלי שהוא מודע כך.
 
עבודה מס' 69141 SHOPPING CART DISABLED
שיווק מוצר - קוקה קולה, 2012.
ניתוח שיווקי של החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ, קוקה קולה.
5,894 מילים (כ-18 עמודים), 15 מקורות, 299.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
העבודה שלפנינו עוסקת בניתוח שיווקי של החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ, קוקה קולה, העוסקת בייצור, שיווק, מכירה והפצת משקאות תחת הזיכיון של "The Coca-Cola Company ".
העבודה מרחיבה אודות החברה, מהותה, מועד הקמתה ותחומי העיסוק שלה.
מטרת העבודה היא לדון בהיבטי אסטרטגיית השיווק של "קוקה קולה ישראל" והמותג "קוקה קולה" בפרט.
בעבודה נסקור את ה"חברה המרכזית לייצור משקאות קלים" בע"מ, המובילה היום בשוק המשקאות  המוגזים ואת המותג המצליח שלה הקולה "השחורה"- קוקה קולה.
נציג את מהות השיווק, התפיסה והסביבה השיווקית, המערכת השיווקית, תכנון ושיווק אסטרטגי ותמהיל השיווק של החברה: מוצר, המחרה, הפצה ותקשורת.  
כמו כן, העבודה מנתחת את כוח היריבות והתחרות בענף המשקאות המוגזים ע"פ מודל חמשת הכוחות של פורטר, את כוחות החוזק והחולשה של החברה מול מתחריה, ואת האיומים ואת ההזדמנויות שלה בסביבה החיצונית של הענף ע"פ מודל SWOT .
העבודה מציינת את ניתוח המותג ע"פ מודל בוסטון, מודל הנפיצות של רוג'רס ומודל מחזור חיי המוצר.
העבודה בסיומה מציגה סיכום ומסקנות מעשיות מומלצות עבור החברה.

עבודה זו מבוססת על מידע ישיר מאתר האינטרנט של החברה, מדו"ח תקופתי שלה לשנת 2008 מקבלת מידע ממחלקת השיווק של החברה, ועל מידע רב מכתבות כלכליות וסטטיסטיות בעיתונים ובאתרי כלכלה שונים באינטרנט.

תוכן עניינים:
מבוא
רקע על החברה
מודל SWOT
מודל PESTE
מודל חמשת הכוחות של פורטר
מהו הצורך והרצון עליו עונה החברה
מדיניות שוק:
*פילוח שוק
*כיסוי שוק
מיצוב המוצר:
*מיצוב
*מפה תפיסתית
*תמהיל השיווק:
תמהיל המוצר:
     מודל בוסטון
     אריזה
     מודל הנפיצות של רוג'רס
     מודל מחזור חיי המוצר
*תמהיל המחיר
*תמהיל ההפצה
*תמהיל התקשורת
סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה (מידע משירות הלקוחות של החברה ואתרי אינטרנט שונים)

נספחים

מתוך העבודה:
- סביבה פוליטית חוקית:
*סבירות גבוהה להטלת איסורים/הגבלות על ייצוא ישראלים לשטחים
*חוק פיקדון ומחזור מיכלי משקה, לפיו מוטל פיקדון על כל מיכל משקה אשר מוחזר לנקודת המכירה,לצורכי טיפול (הטמנה, מחזור וכו')
...
 





 

אם אינך מוצא את הנושא המבוקש - אנא בצע חיפוש שונה.

סל קניות
סה"כ: 0.00 ₪

חפש עבודות
מדריך החיפוש
חפש על פי המילים:
קטגוריה:
עבודה מס':

אפשרויות חיפוש
הצג עבודות שאורכן
מ- עמ' עד עמ'
הצג תוצאות בכל עמוד

הכנס את קוד הקופון:
עבודות [1-8] מתוך 8