היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
עבודה מס' 61256
מחקר התנהגות צרכנים בקניית שעון "סווטש".
4,210 מילים (כ-13 עמ'), 3 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס' 33433
סקירה מקיפה של המושג תוך בדיקת מוצר והתנהגות הצרכנים כלפיו.
4,915 מילים (כ-15 עמ'), 12 מקורות, 252.95 ₪
עבודה מס' 50482
סקירת התיאוריות השונות לגבי התנהגות האדם כצרכן של מוצרם-הגורמים לקניה, השיקולים השונים וחשיבותם לגבי נושא השיווק.
4,352 מילים (כ-13.5 עמ'), 4 מקורות, 191.95 ₪
עבודה מס' 50264
מטרת מחקר זה היא לאתר מאפיינים של צרכני המזון המהיר והמניעים אותם, במטרה להציע טקטיקות להגדלת רווחים.
6,305 מילים (כ-19.5 עמ'), 27 מקורות, 252.95 ₪
עבודה מס' 50490
עבודה סוקרת בהרחבה את התיאוריות והמודלים השונים בנושא זה במסגרת השלבים שהגדירו וושברן וולאך.
7,576 מילים (כ-23.5 עמ'), 67 מקורות, 276.95 ₪
עבודה מס' 64114
המחקר בודק מהם הגורמים שמשפיעים על ירידה בהיקף המכירות של הפירמה (כמו תדמית נמוכה של הפירמה בעיני הלקוח, איכות המוצרים).
10,738 מילים (כ-33 עמ'), 31 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס' 65005
ניתוח שתי פרסומות על פי המסלול הצנטרלי והפריפריאלי.
2,707 מילים (כ-8.5 עמ'), 5 מקורות, 167.95 ₪
עבודה מס' 65170
כיצד משפיעים על הצרכן הוריו, ילדיו, ושאר בני משפחתו האחרים על החלטות הרכישה.
6,350 מילים (כ-19.5 עמ'), 6 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס' 67773
בחינת שלושה היבטים בחברה: צרכים והנעה, פילוח שוק וזיהוי שוק מטרה.
2,246 מילים (כ-7 עמ'), 0 מקורות, 229.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 100