היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
עבודה מס' 63822
בדיקת הקשר בין תפיסת איכות השירות ושביעות רצון הלקוחות מאיכות השירות, הניתן ע"י נציגי המכירות, לבין נאמנות הלקוחות של תשלובת ישראכרט
14,142 מילים (כ-43.5 עמ'), 69 מקורות, 603.95 ₪
עבודה מס' 67903
בחינת הקשר בין הפער בין ציפיות השירות לבין השירות בפועל, שביעות רצון מאיכות המוצר ושביעות רצון מאיכות השירות- לבין נאמנות לקוחות בחברה "HOT".
15,317 מילים (כ-47 עמ'), 67 מקורות, 725.95 ₪
עבודה מס' 64051
הצעת מחקר לעבודה העוסקת בקשר הישיר בין שביעות רצון של העובד לבין איכות השירות שהוא מעניק ללקוחות החברה
6,446 מילים (כ-20 עמ'), 21 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס' 66139
האם קיים קשר בין רמת שביעות רצון הלקוחות מאיכות השירות לרמת הנאמנות שלהם לחברת "סלקום".
11,768 מילים (כ-36 עמ'), 48 מקורות, 724.95 ₪
עבודה מס' 64218
בחינת הקשר בכדי להתמודד עם בעיית הירידה ברווחיות.
8,658 מילים (כ-26.5 עמ'), 44 מקורות, 312.95 ₪
עבודה מס' 70380
הקשר בין שביעות רצון העובדים וביצועי העובדים לבין איכות השרות שניתן ללקוח בחברת אמדוקס בעיני העובדים.
8,494 מילים (כ-26 עמ'), 30 מקורות, 549.95 ₪
עבודה מס' 63872
האם קיים קשר בין "איכות השרות" ל"נאמנות הלקוחות" ומהו הפרמטר בתמהיל השרות אותו מציעה הרשת, המשפיע ביותר על החלטות הקניה שלהם ועל נאמנותם לרשת.
14,295 מילים (כ-44 עמ'), 66 מקורות, 482.95 ₪
עבודה מס' 50791
מחקר זה נעשה באמצעות ראיונות ושאלונים, בנוסף לסקירת ספרות מקיפה.
13,036 מילים (כ-40 עמ'), 39 מקורות, 373.95 ₪
עבודה מס' 62526
הצעת מחקר.
4,441 מילים (כ-13.5 עמ'), 32 מקורות, 228.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 100