היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
עבודה מס' 70590
מחקר באמצעות שאלונים שכלל 66 נבדקים.
7,225 מילים (כ-22 עמ'), 63 מקורות, 319.95 ₪
עבודה מס' 68658
מחקר אמפירי שבוצע באמצעות שאלון PSQI.
4,564 מילים (כ-14 עמ'), 16 מקורות, 423.95 ₪
עבודה מס' 50347
סקירה של מחקרים שנעשו בנושא זה.
2,240 מילים (כ-7 עמ'), 13 מקורות, 155.95 ₪
עבודה מס' 68297
מחקר על דיילי אויר.
4,309 מילים (כ-13.5 עמ'), 16 מקורות, 362.95 ₪
עבודה מס' 32705
בניית יחידת לימוד שעניינה "איכות הסביבה = איכות חיים", בשיטות לימוד התואמות כיתות הטרוגניות, במטרה לפתח מודעות לנושא איכות הסביבה והתעשיה.
2,089 מילים (כ-6.5 עמ'), 7 מקורות, 179.95 ₪
עבודה מס' 63822
בדיקת הקשר בין תפיסת איכות השירות ושביעות רצון הלקוחות מאיכות השירות, הניתן ע"י נציגי המכירות, לבין נאמנות הלקוחות של תשלובת ישראכרט
14,142 מילים (כ-43.5 עמ'), 69 מקורות, 603.95 ₪
עבודה מס' 64066
בדיקת הקשר בין איכות השירות לתדמית החברה, ותיאור גורמים מרכזיים באיכות השירות של עובדי החברה בהנחה שאלו משפיעים על ירידה בהיקף הלקוחות של "ארקיע".
9,588 מילים (כ-29.5 עמ'), 26 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס' 64134
האם קיים קשר בין איכות השירות לבין נאמנות הלקוחות, ואילו גורמים שונים באיכות השירות הנתפסת, משפיעים ביותר על נאמנות הלקוחות.
7,612 מילים (כ-23.5 עמ'), 22 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 67523
בחינת הקשר בין הפער בין ציפיות השירות לבין השירות בפועל, שביעות רצון מאיכות המוצר ושביעות רצון מאיכות השירות- לבין נאמנות לקוחות חברת "HOT" - הוט.
15,325 מילים (כ-47 עמ'), 67 מקורות, 604.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 100