היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח דוחות פיננסיים "שטראוס גרופ" 2002-2006

עבודה מס' 071227

מחיר: 279.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח דוחות כספיים שנתיים המתפרשים על 5 שנים, 2002-2006, שווי כספי וכלכלי, כאשר במרכזן בוצע מיזוג בין החברות הגדולות שטראוס ועלית אשר הפכו לחברת "שטראוס גרופ בע"מ".

8,905 מילים ,5 מקורות ,2019

תקציר העבודה:

שטראוס גרופ בע"מ היא חברת מזון ישראלית, השנייה בגודלה בישראל (אחרי תנובה). הקבוצה מורכבת משתי חברות מזון גדולות: עלית המתמחה בעיקר בממתקים וקפה, ושטראוס המתמקדת במוצרי חלב. המיזוג בין החברות הוכרז בתחילת 2004 ושמה של החברה המאוחדת היה שטראוס-עלית. בינואר 2007 הוחלף שמה של החברה ל'שטראוס גרופ'. מניות החברה, ששוויה גבוה מ-1.5 מיליארד דולר, נסחרות בבורסה לניירות ערך בתל אביב. בעלת השליטה העיקרית בקבוצה היא משפחת שטראוס.
מה בדקנו?
במסגרת עבודה זו ערכנו ניתוח דוחות כספיים שנתיים המתפרשים על 5 שנים, 2002-2006, שווי כספי וכלכלי, כאשר במרכזן בוצע מיזוג בין החברות הגדולות שטראוס ועלית אשר הפכו לחברת "שטראוס גרופ בע"מ". כמו כן בדקנו את מצבה הפיננסי של חברת שטראוס כיום.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2.1 רקע על החברה
1.2 מבנה החברה על פי תחומי עיסוק
2. סביבה עסקית
2.1 ענפי פעילות
2.2 שותפים עסקיים
2.3 תחרות בענף
2.4 לקוחות
2.5 רגולציה
3. ניתוח SWOT
3.1 חוזקות החברה
3.2 חולשות החברה
3.3 הזדמנויות החברה
3.4 איומים לחברה
4. ניתוח רמת הנזילות
4.1 יחס שוטף
4.2 יחס מהיר
4.3 ימי אחזקת מלאי
4.4 דו"ח תזרים מזומנים
4.4.1 ניתוח תזרים מזומנים מפעילות שוטפת
4.4.2 ניתוח תזרים מזומנים מפעילות השקעה
4.4.3 ניתוח התזרים כולו
4.5 יחס כיסוי
5. ניתוח הביצועים התפעוליים, כושר ההחזר ומימון שוטף לפעילות
5.1 הון חוזר תפעולי
5.2 ימי אשראי ללקוחות
5.3 ימי אשראי ספקים
5.4 ימי מלאי
5.5 מימון פעילות שוטפת
5.6 ניתוח EBITDA
6. ניתוח רמות רווחיות
6.1 שיעור רווח גולמי
6.2 שיעור רווח תפעולי
6.3 שיעור רווח נקי
6.4 תשואה להון
8. מדד אלטמן
9. סיכום
10. ביבליוגרפיה (הרשימה כוללת דוחות שנתיים בלבד)

קטע מהעבודה:

במסגרת הפעילות בישראל קיימת תחרות חריפה בין יצרני מזון המוכרים מוצרים דומים ותחליפיים. לכל קבוצות המוצרים העיקריות של הקבוצה בישראל בתחום בריאות ואיכות חיים ובתחום תענוג והנאה קיימים מוצרים מתחרים. המתחרים העיקריים בתחום הם "תנובה", "טרה" (מקבוצת החברה המרכזית למשקאות) ו-"אסם נסטלה". מתחרים נוספים הם "גד", "צוריאל" ו"יעקבס". "תנובה "ו " "טרה מתחרות בעיקר במוצרי החלב, "גד", "צוריאל" ו"יעקבס" מתחרות בעיקר בתחום הגבינות ו"אסם נסטלה" מתחרה במוצרי הסלטים.
בנוסף, מקדמות רשתות השיווק הגדולות את מוצרי "המותג הפרטי" המתחרים במוצרי יצרני המזון. תופעה זו נמשכה לאורך 2002-2006 כאשר המותגים החלו להתרחב לקטגוריות נוספות כגון מוצרים קפואים, מצוננים טריים ויבשים (בדגש על שוק הבשר, המשקאות ותרכובות מזון לתינוקות) ולמוצרי פרימיום, דבר שהביא להגברת התחרות. מכירות המותג הפרטי הסתכמו ב-54.2 מיליארד ש"ח בשנת 2006 ועלו ב-3.3% ביחס ל-2005. נתח השוק של המותג הפרטי משוק ה- FMCG (שוק המזון, המשקאות, טיפוח הבית והפרט) בשנת 2006 הינו 1.6% בהשוואה ל-0.6% בשנת 2005 על פי נתוני סטורנקסט.

תגים:

שטראוס · חברה · ארגון · ארגונים · מניות · בורסה · כלכלה · פיננסי · התחייבות · החזר · מימון · פרפורמה · עסק · מודל · רווח · הכנסות · מזון · משקאות · עלית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח דוחות פיננסיים "שטראוס גרופ" 2002-2006", סמינריון אודות "ניתוח דוחות פיננסיים "שטראוס גרופ" 2002-2006" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.