היישום אינו מחובר לאינטרנט

תהליך קבלת החלטות בארגונים משפחתיים

עבודה מס' 070900

מחיר: 269.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה תיאורטית וניתוח מקרה (חברת רמי לוי).

5,447 מילים ,17 מקורות ,2019

תקציר העבודה:

עבודה זו עוסקת בתהליך קבלת החלטות בארגונים משפחתיים ובוחנת את חברת רמי לוי כמקרה מבחן לארגון משפחתי בישראל.
מבנה העבודה כולל מספר שלבים: שלב ראשון הינו סקירת ספרות אשר מציגה תחילה מהו תהליך קבלת החלטות, מהו ארגוני משפחתי וכיצד הוא נבדל מארגונים אחרים ולבסוף כיצד מתבצע תהליך קבלת ההחלטות בארגונים משפחתיים להבדלי מארגונים אחרים. שלב שני של המחקר כולל ניתוח מקרה מבחן של ארגון רמי לוי, כאשר בחלק זה מתואר הארגון הנבחן בהרחבה על מרכיביו השונים, מבנה ארגוני, ענף בו הוא פועל וסביבה עסקית.
חלק שלישי של מחקר זה כולל ניתוח תהליך קבלת ההחלטות בארגון רמי לוי על פי בחינת הספרות והממצאים השונים שנותחו על ארגון זה. חלקו הרביעי של המחקר עוסק בניתוח המסקנות העיקריות של המחקר לאור אינטגרציה של הממצאים הספרותיים ביחד עם הממצאים האיכותניים שנמצאו בפרק הממצאים.
חלק חמישי של מחקר זה עוסק בהמלצות כלליות ויישומיות עבור ארגונים אחרים בענף המזון, זאת לאור מסקנות המחקר. חלק זה כולל גם את הצגת מגבלות המחקר וכן את הסיכום אשר דן בכלל הממצאים והתובנות ומסכם אותם.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. סקירת ספרות
2.1 קבלת החלטות
2.2 ארגונים משפחתיים
2.3 תהליך קבלת החלטות בארגונים משפחתיים
3. תיאור המחקר
3.1 שאלת החקר
3.2 תיאור הארגון
3.3 אבני דרך בארגון
3.4 סביבת הארגון
3.5 גורמי הסיכון בענף בו פעל ארגון
3.6 תהליך הקמת הארגון המשפחתי
4. ממצאים
5. מסקנות עיקריות, המלצות וסיכום
5.1 מסקנות המחקר
5.2 המלצות כלליות ויישומיות עבור ארגונים נוספים
5.3 מגבלות המחקר
5.4 סיכום
6. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

המושג "קבלת החלטות" מוגדר על ידי קניאל (2010) כ"אסטרטגיה (תוכנית) לפתרון בעיות / משימות / מטרות עם רצף פעולות ברור, החל בבניית מסד נתונים לפני הגדרת הבעיה ועד פתרון הבעיה והפקת הלקחים". קניאל טוען כי מושגים כגון "בעיה" "משימה" ו"מטרה" מתחלפים בהתאם להקשר שבו שלבי קבלת ההחלטות מופעלים. המשותף למושגים אלה הוא מצב היוצר קושי אשר הפתרון לו אינו ברור ויש לגלות כיצד להשיג את המטרה או לפתור את הבעיה.
קבלת החלטות, היא בחירה בדרך פעולה אחת מתוך מספר דרכים אלטרנטיביות. זהו תהליך שמקורו בהתהוותה של בעיה והתמודדות עמה תוך עירובם של דעות, פריטים, מאורעות ושיקולים. כל החלטה, צריכה להיות מכוונת להשמת מטרה מסוימת אשר תוליך לבצוע פעולה. היכולת לקבל החלטות היא תנאי חשוב לקיום ולהישרדות של האדם ולקידום רווחתו הפיזית, החברתית והתרבותית (קניאל, 2010).

תגים:

ארגון · עסק · משפחה · רמי לוי · החלטות · בעיות · קמעונאות · צריכה · שליטה · תהליך · כלכלה · מזון · רשתות שיווק · עסק משפחתי · קמעונאות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תהליך קבלת החלטות בארגונים משפחתיים", סמינריון אודות "תהליך קבלת החלטות בארגונים משפחתיים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.