היישום אינו מחובר לאינטרנט

ייצוג המיעוט הערבי בתוכנית "עבודה ערבית"

עבודה מס' 070654

מחיר: 449.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת אופן ייצוג המיעוט הערבי בסדרת הטלוויזיה "עבודה ערבית" באמצעות ניתוח פרקים נבחרים.

7,375 מילים ,10 מקורות ,2016

תקציר העבודה:

בעבודה זו אבחן את אופן ייצוג המיעוט הערבי בסדרת הטלוויזיה "עבודה ערבית" שמשודרת בערוץ 2 הישראלי מזה 4 עונות. בעזרת ניתוח פרקים נבחרים מסדרה זו ניתן להבחין כיצד נתפס המיעוט הערבי בסדרת הטלוויזיה בפרט ובחברה הישראלית בכלל.
נוסף לדרך בה מוצגות הדמויות הערביות בסדרה וההשפעה על התפיסה של הדמויות הללו בעיני הצופים, ישנן השלכות נוספות של הייצוגים הללו ואלה קשורים לייצוג מדינת ישראל כמדינה דמוקרטית.
לאור הסכסוך הפלסטיני-ישראלי, היחסים בין יהודים לבין ערביי ישראל הנם מורכבים בלשון המעטה, אך חייהם עדיין שזורים זה בזה. הסדרה "עבודה ערבית" מדגימה את המאבק היום- יומי של עיתונאי ערבי-ישראלי שמנסה להשתלב בחברה שטעונה בסטריאוטיפים על מוצאו ומנסה להוכיח כי הוא שונה מהסטריאוטיפים הללו.
מלבד הקשיים החברתיים והמחשבתיים שעליו להתגבר עליהם, גיבור הסדרה אמג'ד עליאן ומשפחתו נראים כנלחמים על הזכויות הבסיסיות ביותר שלהם, כמו תשתיות תקינות ויחס ממשלתי ראוי ושווה. כל אלה עלולים להציג את ישראל כמדינה שאינה דמוקרטית אם היא אינה מתייחסת באופן שווה לכלל אזרחיה והדבר עלול לפגוע בתדמיתה.
בעבודה זו, אנתח ארבעה פרקים מהסדרה ואצביע על תמות מרכזיות שחוזרות על עצמן באמצעות ניתוח תוכן ודיון בממצאים יחד עם תיאוריות מרכזיות.

תוכן העניינים:
מבוא
סקירת ספרות
מתודולוגיה
ממצאים
דיון
סיכום
ביבליוגרפיה
נספח: ניתוח פרקי הסדרה

קטע מהעבודה:

בעבודה זו אנתח את ייצוגי הדמויות הערביות בסדרה "עבודה ערבית" כפי שהן מוצגות וממוסגרות, לשם כך אשתמש בתיאורית המסגור כדי לנתח את המסגור של המיעוט הערבי לעומת הדמויות היהודיות בסדרת הטלוויזיה "עבודה ערבית".
מסגור: הנחת היסוד בעבודה זו הנה שייצוג הדמויות הערביות בסדרה "עבודה ערבית" משתנה בעקבות ה"מסגור" שבו עושים שימוש יוצרי הסדרה. לפי צ'ונג ודרוקמן (2007) הבסיס לתיאוריית המסגור הוא בטענה כי ניתן לצפות בכל נושא ממגוון זויות ראיה שונות ולכל זוית כזו ישנה פרשנות שונה הנובעת ממערך ערכים ושיקולים. כלומר, יוצרי הסדרה באופן בלתי נמנע רואים את הדמויות הערביות ואת המיעוט הערבי בכללותו מזויות ראיה מאוד מסוימת הקשורה למצב הבטחוני- חברתי בארץ, למוצאם של היוצרים ולחוויה האישית שלהם כערבים ישראלים בארץ.
בצורה הכללית ביותר, תיאוריית המסגור מתייחסת לתהליך ההמשגה או ארגון מחדש של צורת חשיבה על נושא מסוים, במחקר זה אתמקד בצורת המסגור כפי שהיא באה לידי ביטוי באמצעי התקשורת ובסדרת הטלוויזיה "עבודה ערבית" בפרט.

תגים:

תקשורת · עבודה ערבית · תיאוריית המסגור · מסגור תקשורתי · אוריינטליזם · פלסטינים · ישראלים · ערביי ישראל · מיסגוראפליה · עוצמה רכה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ייצוג המיעוט הערבי בתוכנית "עבודה ערבית"", סמינריון אודות "ייצוג המיעוט הערבי בתוכנית "עבודה ערבית"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.