היישום אינו מחובר לאינטרנט

פליטים הומוסקסואלים בישראל ובעולם

עבודה מס' 070464

מחיר: 439.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת יחסה של מדינת ישראל לפליטים להט"בים לאור אמנת הפליטים.

5,207 מילים ,20 מקורות ,2016

תקציר העבודה:

החלטתי להתמקד בנושא הפליטים הלהט"בים ובהגנה לה הם זכאים על פי אמנת הפליטים. אמנת הפליטים, שישראל היא צד לה, היא אחד המסמכים החשובים בתקופה זו, במיוחד בישראל, נוכח העובדה שהיא בין המדינות הדמוקרטיות היחידות באזור. מדינת ישראל דחתה בקשות מקלט של להט"בים ודרשה מהם לחזור למדינותיהם, זאת עם התעלמות מקוממת מפסיקה שניתנה על ידי בתי המשפט בארץ ובעולם במהלך השנים.
בנוסף, אציג מקרים של מבקשי מקלט הומואים פלסטינים, שבאופן מקומם אף לא בקשה אחת שהוגשה על ידם התקבלה.
במהלך העבודה אסקור את אמנת הפליטים ואנסה להציג עמדות שונות דרך המשפט המשווה ביחס לפליטים להט"בים דווקא. כחבר בקהילת הלהט"בים, היה חשוב לי להתעמק ביחס של מדינות העולם לאזרחים להט"בים, ובפרט ביחס של מדינת ישראל אליהם.
לצערי הרב גילתי אטימות רבה כלפי מבקשי המקלט בישראל ונשארתי עם תחושה חזקה שעל ישראל לנהוג כמו מדינות רבות בעולם המערבי ולהגן על זכויותיהם של פליטים להט"בים ללא קשר למוצאם.

תוכן עניינים:
מבוא

האמנה בדבר מעמדם של פליטים
חובת המדינות החברות
זכויות הפליטים

אמנת הפליטים ומקומה בישראל
נוהל הטיפול בפליטים בארץ
פסיקה, חקיקה והצעות חוק

פליטים להט"בים
איך ישראל נוהגת בפליטים להט"בים
פליטים הומוסקסואלים פלסטינים בישראל
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

אמנה בדבר מעמדם של פליטים(2) היא אמנה בינלאומית אשר נחתמה בישיבה מיוחדת של האומות המאוחדות בז'נבה ב-28 ביולי 1951, ונכנסה לתוקף ב-22 באפריל 1954 .
האמנה מגדירה מיהו פליט, ומפרטת בין השאר, את זכויות בני האדם שמבקשים מקלט מדיני ואת אחריות המדינה המעניקה להם מקלט. האמנה מפרטת מי אינו נכלל במסגרת הגדרת ה"פליט", כגון פושעי מלחמה, וכל מי שקיבלו אזרחות במדינה מוכרת. האמנה איננה מגדירה כפליט את צאצאיו של הפליט.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פליטים הומוסקסואלים בישראל ובעולם", סמינריון אודות "פליטים הומוסקסואלים בישראל ובעולם" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.