היישום אינו מחובר לאינטרנט

שינוי ארגוני מערכתי - המקרה של מעריב

עבודה מס' 070286

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תיאור וניתוח השינוי.

1,520 מילים ,9 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

בעבודה זו התמקדנו ב"עיתון מעריב", אשר הוקם בשנת 1948 ומדורג בין ארבעת העיתונים המובילים בענף העיתונות. העבודה כוללת: תיאור השינוי, מודל 8GD, בעלי העניין, גורמי ההתנגדות, תוצאות השינוי, ניתוח השינוי.
העבודה מתבססת על ראיונות עם מנהל מכירות ארצי, מנהלת תפעול, מנהל ועובד.

קטע מהעבודה:

פוקס (1998) מסבירה כי שינויים בלתי נשלטים יוצרים מציאות בה הארגון חייב להתאים עצמו אליה במטרה לשרוד. ואכן, מתוך הראיונות עם סמנכ"ל המנויים עולה כי הגורמים הפנימיים שהביאו ליצירתו של השינוי בעיתון היו מצבה הכלכלי הקשה של החברה, ההפסדים הגבוהים בעלויות המנויים לחברה, והצורך ביצירת תמהיל ערך ייחודי ללקוחות. לצד הגורמים הפנימיים ניכרים הגורמים החיצוניים ובראשם הענף העיתונות בישראל.

תגים:

שינוי ארגוני · ייעוץ ארגוני · עיתונות · ראיון · התנגדות לשינוי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שינוי ארגוני מערכתי - המקרה של מעריב", סמינריון אודות "שינוי ארגוני מערכתי - המקרה של מעריב" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.