היישום אינו מחובר לאינטרנט

כאב לאחר לידה

עבודה מס' 070251

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הטיפול בכאב היולדת ב-48-72 שעות לאחר לידה וגינאלית או קיסרית.

2,724 מילים ,10 מקורות ,2015

תקציר העבודה:

עבודה זו תעסוק בנושא טיפול בכאב היולדת ב-48-72 שעות לאחר לידה וגינאלית או קיסרית.
כיום, במחלקות היולדות בישראל אין פרוטוקול טיפול קבוע ואחיד שמותאם לאוכלוסיית היולדות. יתרה מכך נושא זה לעיתים מוזנח ולא ניתנת לו תשומת לב מספקת מקרב הצוות הרפואי והסיעודי.
עבודה זאת תגדיר את הבעייה על פי High Risk High Volume/ High Frequency/, תדון בכאב לאחר לידה מהספרות המקצועית: הגדרת הכאב, ההשלכות ארוכות הטווח של הכאב, אופציות טיפוליות ויוצג Case study של שיטה פרואקטיבית למניעת כאב. לאחר מכן, זיהוי הבעיה על פי מודל עצם הדג, יוצגו הנתונים על כאב לאחר לידה שנאספו במחלקה ותוצע התערבות.

תוכן עניינים:
מבוא
רציונאל לבחירת הנושא
סקירת ספרות
חקר הגורמים לבעיה על פי עצם הדג
סיכום איסוף הנתונים במחלקת יולדות (לפני ההתערבות)
התערבות
סיכום
רשימה ביבליוגרפית

קטע מהעבודה:

חשש גדול של כל אשה בהריון הוא נושא הכאב במהלך הלידה, אך לא רבות חושבות על הכאב לאחר הלידה. כאב לאחר הלידה לעיתים לא זוכה להתייחסות ראויה בקרב הצוות הרפואי והסיעודי וגם לא בקרב היולדות, ייתכן שחשיבתן שזה חלק טבעי ממהלך הלידה (Francisco, De Oliveira, De Silva, Bick & Riesco, 2011).

תגים:

כאב · לידה · יולדות · הריון · כאבים · סיעוד · טיפול

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "כאב לאחר לידה", סמינריון אודות "כאב לאחר לידה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.