היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח דוחות והערכת שווי של חברת וואלה בע"מ

עבודה מס' 069342

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת הענף, ניתוח החברה והשוואה לחברת "תפוז".

9,190 מילים ,10 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

במסגרת העבודה זו נערכה סקירה של ענף האינטרנט, סקירת תתי ענפים, כגון פרסום באינטרנט, סחר אלקטרוני, הפעלת פורטל. כמו-כן, נעשה ניתוח של חברת וואלה! תקשורת בע"מ הפועלת בענף המדובר מהיבט מעמדה בשוק, סיכונים עסקיים, חשיפות, הזדמנויות וכדומה.
ניתוח החברה נערך על סמך הדוחות הכספיים של חברות וואלה! תקשורת בע"מ, תפוז אנשים בע"מ, סקרים, מאמרי עיתונות שונים העוקבים אחר השינויים בענף והחברה תוך שימוש בכלים חשבונאיים, כגון יחסים פיננסיים, ניתוח דוחות כספיים (מאזן, דוח רווח והפסד, דוח תזרימי מזומנים) והשוואה לחברה המתחרה בענף - תפוז אנשים בע"מ.
באמצעות הניתוח הנ"ל הוערך מצבה הכלכלי של החברה והענף בניסיון לחזות את עתידה העסקי ויכולתה להפיק תזרימי מזומנים גם בעתיד.

הערכת שווי של הקבוצה בוצעה בשיטת היוון תזרימי מזומנים עתידי DCF. לפי שיטה זו נערכה תחזית תוצאות עסקיות ל-5 שנים הקרובות מהוונות לפי שיעור היוון 9.08% (WACC) ואליה נוסף תזרים של השנה החמישית מהוון לאינסוף.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. סקירת הענף
3. תיאור החברה
4. ניתוח SWOT
5. ניתוח מגמות בדו"חות הכספיים-מאזן, יחסים פיננסיים
6. ניתוח מגמות בדו"חות הכספיים-רווח והפסד, יחסים פיננסיים
7. ניתוח דוח על תזרימי מזומנים, יחסים פיננסיים
8. יחסי יעילות תפעולית
9. סיכום ניתוח הפיננסי
10. הערכת שווי החברה
11. סיכום מסקנות
12. ביבליוגרפיה
13. נספחים

הערת מערכת: בעבודה לא צוינו מראי מקום.

קטע מהעבודה:

כללי - חברת וואלה! תקשורת בע"מ פועלת בענף האינטרנט שבשנת 2009 לא נשאר לא נגוע מאותותיו של המשבר הכלכלי העולמי. אך השפעותיו של המשבר על ענף האינטרנט הן אינן חד משמעיות. מצד אחד, השפעה שלילית על היקפי תקציבי הפרסום וכן על תחום המסחר, לפיכך עוגת הפרסום הכללית הצטמצמה, מצד שני, למפרסמים אין כסף לפנות לערוצי הפרסום היקרים, כמו טלוויזיה והעיתונות, והם נוטים להעדיף אופציות זולות יותר, כמו פרסום ברשת, כתוצאה מכך גדל הסכום הכולל של תקציבי הפרסום באינטרנט.

תגים:

הערכת שווי · ניתוח דוחות · חברת וואלה · חברת תפוז · פורטל · אינטרנט

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח דוחות והערכת שווי של חברת וואלה בע"מ", סמינריון אודות "ניתוח דוחות והערכת שווי של חברת וואלה בע"מ" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.