היישום אינו מחובר לאינטרנט

חדשנות ויצירתיות בשיווק - מוצר חדש

עבודה מס' 068851

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצגת רעיון עסקי יצירתי - מוצר חדש למדידת חום.

3,174 מילים ,7 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

ה- BTC הינו מוצר הדגל של החברה. מערכת זו המבוססת על גבישים נוזליים אשר המבנה המולקולארי שלהם מאפשר בדיקת חום גוף בזמן אמת (24/7) בטווחים של עד 3 מטר!
החברה היא אמנם חברה די חדשה אך היא מתאפיינת בטכנולוגיות המתקדמות בהם היא מיישמת את חזונה,הגמישות בפתרונות של המוצר וההיענות לצרכי הלקוח. אם נבחן את השוק כיום במבט אובייקטיבי, נראה דבר מעניין: חוץ בעצם מהמדבקות הזוהרות (שעובדות אגב על אותה טכנולוגיה של גבישים) אשר מודדות חום גוף, אותם מכשירים שנהוגים כיום הם אותם מכשירים של לפני 20, 30 ואפילו 40 שנה, אין שום חידושים והמצאות! החברה שלנו מציעה מוצר חדשני ומרענן קל לתפעול והכי חשוב איננו נזקקים לבדיקה חודרנית כדי לבדוק מה מצבנו.

תוכן העניינים:
תקציר מנהלים
הבעיה/אתגר/ההזדמנות העסקית
הרעיון העסקי היצירתי/המוצר החדשני/
תכונות בסיסיות של גבישים
יישום טכני הלכה למעשה
המוצר
היתרון התחרותי המושג
עקרונות שיווקיים מרכזיים
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

בתהליך החשיבה שלנו על המוצר נעזרנו באסטרטגיית "האוקיינוס הכחול". עפ"י אסטרטגיה זו יצרנו:
* נישת שוק חדשה- המוצר נועד לשמש הורים לתינוקות/ילדים בכלל, והורים לתינוקות הסובלים מפרכוסים בפרט. 5% מהילדים סובלים מפרכוס עקב עליית חום גופם. הורים לילדים הסובלים מפרכוסים יכולים לבחור ע"י כיול את הטמפ' בה הם רוצים שהמכשיר המחובר למזרון יתריע וכך יוכלו "להקדים תרופה למכה" ולמנוע את הפרכוס, מצב מבהיל וטראומתי הן להורים והן לתינוק.

תגים:

הזדמנות עסקית · מוצר חדשני · יישום טכני · החדרת מוצר ידש · יזמות עסקית · יזמות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חדשנות ויצירתיות בשיווק - מוצר חדש", סמינריון אודות "חדשנות ויצירתיות בשיווק - מוצר חדש" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.