היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיווק מוצר חדש "אקדמדיה"- מחשב כף יד לסטודנטים

עבודה מס' 060299

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בעבודה זו פותח מוצר חדש המיועד לאוכלוסיית הסטודנטים ובא לענות על דרישותיו של כל סטודנט וסטודנט בארץ ובעולם.

4,313 מילים ,11 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

בעבודה זו פיתחנו מוצר חדש המיועד לאוכלוסיית הסטודנטים ובא לענות על דרישותיו של כל סטודנט וסטודנט בארץ ובעולם.
"אקדמדיה - המהפכה הטכנולוגית של הדור הבא" - מחשב כף יד הכולל חידושים טכנולוגיים עולמיים: מיני סקאזי, מודם חיצוני, מדפסת זעירה ועוד. מאפשר לכל סטודנט גישה ישירה לחומר הביבליוגרפי אותו הוא נדרש ללמוד, ספרות מקצועית, עבודות סטודנטים, מאמרים, כתבי עת, אינטרנט, ראיונות ועוד.
יתרונה של "אקדמדיה" שהחומר הביבליוגרפי יהיה מאוחסן בה ביחידת מדיה שליפה וניתן יהיה להחליפו בהתאם לפקולטה\מסלול המתאימים.
החברה שואפת למצב את עצמה כחברה שדואגת לסטודנטים ומזוהה עימם, ולכן יעודה העיקרי של "אקדמדיה" הוא מתן מענה מיידי לכלל הסטודנטים בכל נושא לו הם נדרשים ומתן מחיר אטרקטיבי שיאפשר לכל סטודנט לרכשו.
בעבודה זו אנו מציגים תפיסה חדשה. אנו מעריכים כי תפיסה זו יכולה לשפר את ביצועי השיווק והפרסום המודרניים: מעבר מPOSITIONING - ל - COMPOSITIONING- מעבר ממיצוב המוצר בתוך קטגוריית המוצרים אליה הוא שייך, אל שילובו הייחודי גם במכלול המוצרים אותם צורך הסטודנט.
השאיפה היא להעביר מסר שונה לכל אחד מהצרכנים הפוטנציאליים - הסטודנטים, מסר שיותאם בדיוק אליו. זה בדיוק מה שמאפשרת "אקדמדיה": הסטודנט יכול לנווט בתוך המצגת כרצונו, לאסוף יותר או פחות מידע, לראות דוגמאות של עבודות שבוצעו או להסתפק במידע תיאורטי בלבד.

תוכן העניינים:
מנהלים
רקע
מצב קיים
ערכי "אקדמדיה"
חזון "אקדמדיה"
תיאור המוצר
אסטרטגיית השיווק
התפיסה השיווקית
פילוח השוק
משתנים גאוגרפיים:
משתנים דמוגרפיים
משתנים פסיכוגרפיים
משתנים תועלתיים
תמהיל השיווק
מוצר - PRODUCT
מחיר - PRICE
מיקום - PLACE
קידום - PROMOTION
מיצוב השוק
ניתוח מאקרו - מודל PEST
הסביבה הפוליטית
הסביבה הכלכלית
הסביבה החברתית
הסביבה הטכנולוגית
סביבת המיקרו - מודל 5 הכוחות של פורטר
מתחרים ישירים
לקוחות - כוח מיקוח
ספקים - כוח מיקוח
מוצרים תחליפיים ומשלימים
מתחרים פוטנציאליים
מודל בוסטון (BGC)
אורך חיי מוצר
מחקר שוק
הגדרת הבעיה
בניית המודל
איסוף הנתונים
עיבוד הממצאים וניתוחם
מסקנות והמלצות
סיכום
נספחים
נספח א' - קבוצת מיקוד
נספח ב' - שאלון עומק
נספח ג' - תצפיות בספריות
נספח ד' - נתוני השאלת ספרים
נספח ה' - נתוני גולשים באתרי ידע אקדמי באינטרנט
נספח ו' - דוגמת שאלון
נספח ז' - עיבוד הנתונים

תגים:

tsep · אסטרטגיית · הכוחות · מאקרו · מודל · מוצרים · מחקר · מיצוב · ניתוח · פורטר · שוק · שיווק · תמהיל

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק מוצר חדש "אקדמדיה"- מחשב כף יד לסטודנטים", סמינריון אודות "שיווק מוצר חדש "אקדמדיה"- מחשב כף יד לסטודנטים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.