היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת תנובה - ניתוח עסקי

עבודה מס' 068461

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: פיתוח אסטרטגית BSS בנוגע להתפתחות תעשיות החלב של תנובה כלפי פנים אל השוק המקומי.

2,171 מילים ,2009

תקציר העבודה:

תעשיית המזון היא מהתעשיות התובעניות והתחרותיות ביותר במשק הישראלי.
המגרש התחרותי, החסמים וקצב השינויים התכוף עמם נאלץ ענף המזון להתמודד אינם מותירים זמן רב להסתגלות. גל של עליות מחירי חומרי הגלם ששטף את העולם לצד פוטנציאל המכר המצומצם והתחרות העזה בשוק המקומי, הביאו לשחיקה מהותית ברווחיות התעשייה ולחיפוש אחר מנועי צמיחה חדשים מחוץ לגבולות המדינה.
התעצמות כוחן של הרשתות הקמעונאיות (המהוות למעלה ממחצית השוק) ושליטתם הבלתי מעורערת במדף, חורצת גורלות של מוצרים ולעיתים אף של יצרנים.
טשטוש גבולות בין צריכת מזון בבית לאכילה מחוץ לבית לצד שינויים בדפוסי ההתנהגות הצרכנית ותקשורת עוינת ובלתי מפרגנת, מקשים על יכולתם של היצרנים להתמודד בהצלחה עם הצרכים המשתנים של השוק.
על תנובה לקחת את כל המשתנים הנ"ל ולהחליט האם עלייה להשקיע יותר בחיזוק המותג בקרב מוצרי הבסיס או שמה לפרוץ ולהשיג נתח שוק רחב יותר במוצרי הפרימיום. על פי הסקר שצוין בעבודה זו, חוזק המותג של תנובה ושל נאמנות צרכנים בכלל נמצא במגמת ירידה. מקומה של תנובה אינו מובטח בעיני הצרכן עקב השפל הכלכלי והתחרות הרבה עם מוצרים דומים.

תוכן העניינים:
מבוא
1. אסטרטגית הליבה
רקע ארגוני
הבניית החזון וערכי החברה
סביבת הפעולה
יתרון תחרותי
2. אסטרטגית תועלת - עלות
תיק מוצרים
מדיניות סל המוצרים
3. אסטרטגית הגמישות הארגונית
4. אסטרטגית הכיסוי השיווקי
5. אסטרטגית פעילות חברתית
סיכום

קטע מהעבודה:

יתרון תחרותי
תנובה עוקבת אחר ההתפתחויות בשוקי המזון בארץ ובעולם, במטרה לזהות פעילויות אשר עשויות לשמש עבורה מנועי צמיחה. כך, למשל, משתלבת תנובה במהפיכת ה- Well Being, שעיקרה מעבר לתזונה נבונה ולמזון בריאות. הדבר ניכר בביסוס עסקי הליבה שלה בתחום מזון אורגני, מזון המבוסס על מרכיבים טבעיים, מוצרי סויה, ביצים טריות, במוצרים דלי קלוריות ונתרן וכמובן, בהמשך פיתוח נמרץ בכיוון זה, כולל חתימה על הסכם עם חברת "שומרי משקל" העולמית בתשלובת החלב.

תגים:

מדיניות עסקית · חלב · מוצרי חלב · שטראוס · מזון · אסטרטגיה עסקית

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת תנובה - ניתוח עסקי", סמינריון אודות "חברת תנובה - ניתוח עסקי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.