היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח ופיתוח חדשני למותג "קוטג' תנובה"

עבודה מס' 068741

מחיר: 544.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח שוק הקוטג הישראלי, תוך דגש על המותג "קוטג תנובה"; ניתוח SWOT, ניתוח תפיסתי ומיצובי והצעות לריענון המותג.

5,798 מילים ,9 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

היקף שוק הגבינות בישראל עומד ב-2009 על 860 מיליון ש"ח, מתוכם 150 מיליון ש"ח מיוחסים לקוטג' תנובה. מותג זה הינו המוביל בקטגורית גבינות הקוטג' (76%), כאשר אחריו נמצאות שטראוס (12%) וטרה (12%). לשוק פוטנציאל צמיחה, כספית וכמותית (10% כספי בשנה האחרונה).
במחקר שערכנו עלו תובנות צרכניות מעניינות כגון הטרנד הבריאותי העכשווי (בעיקר בנוגע למזון אותו אנו צורכים) ורגישות הצרכנים לטבעיות ולפשטות של גבינת הקוטג' שלהם. נמצא כי כל צרכני תנובה (מחויבים, אמביוולנטיים ולא מחויבים) נאמנים, אוהדים ותופסים את המותג כעונה על צרכיהם (בהפרש ניכר). קוטג' טרה ממוצב נמוך יחסית לשאר המותגים. מבחינת תפיסת הצרכן, תנובה נתפסת כחברה איכותית זמינה ורלוונטית אך גם כחברה נוקשה, מבוגרת ולא חדשנית.
מפתח המותג הנוכחי של "קוטג' תנובה" על חלקיו השונים, מציג את ערכי המותג המובילים: ישראליות, משפחתיות, נוסטלגיה וטעם. כאשר הפעילות השיווקית מבוססת על ערכים אמוציונליים, וזאת משום שהמוצר עצמו הוא מוצר נוחות בסיסי, ללא בידול משמעותי.
האסטרטגיה השיווקית: ברמת חדשנות במוצר (תוספי מזון פנימיים) וחדשנות באריזה (אריזה שקופה להצגת הירקות והפירות להדגשת הטבעיות והרעננות של המוצר). ברמת המחיר, ללא שינוי ניכר (הצרכנים התרגלו למוצר זול יחסית). ברמת ההפצה, נוכחות באתרים המקושרים לטרנד הבריאות כגון חדרי כושר וחנויות נוחות. וברמת קידום המכירות אשר תציג מגוון של פעילויות דיגיטליות ליצירת תפיסת מותג צעיר וחדשני.

תוכן עניינים:
תקציר מנהלים
מבוא
-תנובה
-שוק הקוטג' בישראל
-קוטג' תנובה
-מבוא למחקר
מפתח המותג
ניתוח SWOT
מיצוב
מודל Brand Asset® Valuator
הבעיה המרכזית של המותג
עדכון מפתח מותג (מוצגים רק השינויים)
אסטרטגיה שיווקית
חלופות נוספות
סיכום
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

קוטג' תנובה מוכיח כי פעילות שיווקית כוללת, המבוססת על מיצוב עקבי וברור, המשלב ערכים פונקציונליים ואמוציונליים, מסייע לעמידותו של המותג לאורך שנים, גם לנוכח תחרות אגרסיבית. כשמדובר בקוטג', גם הצרכן הישראלי הפתוח להתנסויות, חוזר בסוף הביתה.
קוטג' הוא מוצר, שלצרכנים יש חיבור רגשי אליו. עבור חלק מהצרכנים הישראלים נמצא, שצריכת קוטג' תנובה (במיוחד כשהוא טרי ונאכל באמצעות כפית), קרובה לחוויה של צריכת מעדן. כשהם שוהים זמן רב מחוץ לישראל, הקוטג' של תנובה הוא מושא לגעגועים.
עד היום נלחמת תנובה על המובילות בקטגוריה ועל ה'שמירה על הבית', מוטיב החוזר בכל פירסום.

תגים:

קוטג' תנובה · SWOT · מודל BAV · מיצוב · אסטרטגיה · מחקר · תוצאות המחקר · גבינות · מוצרי חלב · חקר שוק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח ופיתוח חדשני למותג "קוטג' תנובה"", סמינריון אודות "ניתוח ופיתוח חדשני למותג "קוטג' תנובה"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.