היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת TIVO - ניתוח אירוע שיווקי

עבודה מס' 067464

מחיר: 271.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח סביבה וחברה והצעת חלופות אסטרטגיות.

2,838 מילים ,2004

תקציר העבודה:

חברת Tivo העוסקת במדיה המשודרת הוקמה ע"י שני יזמים: ג'ים ברטו ומייקל רימזי באוגוסט 1997.
עד היום נקטה החברה באסטרטגיה של פיתוח מוצר. החברה ניצלה את ייחודו של המכשיר בתחילה והרחיבה אותו מעבר למכשירים נוספים אשר אופיינו ביכולות חדשות של המכשיר הקיים (פיתוח מוצר עם מרכיב חדש ולא חדשנות) תוך הורדת המחיר למכשיר ולשירות ופניה לקטגוריות נוספות דוגמת מתן יכולת לספק לחברות סיקור מידע יקר על הרגלי צפייה או כניסה לתחום המוזיקה כפי שציינו, מתוך אמונה בחוזקו של המותג ובערך המוסף שהמכשיר נותן ללקוחותיה.
החברה מודעת לצורך בהרחבת הפעילות על מנת לשרוד, הבעיה העומדת בפני החברה היא לאילו תחומים להתרחב-האם נכנסו עד כה לקטגוריות מתאימות ולאילו נישות כדאי להם להתרחב, איזה מסר לשדר בכל קטגוריה, לאיזה קהל יעד לפנות, באיזה דרך להתרחב וכיצד לשמר את המותג ולעמוד בתחרות.

תוכן עניינים:
א. הארגון וסביבתו
תמצית מנהלים
רקע ועובדות על החברה
מטרות החברה
יעדים אסטרטגיים של הארגון
ניתוח סביבתי ומודל פורטר
ניתוח S.W.O.T.
מודל ANSOF

ב. ניתוח האסטרטגיה השיווקית
הגדרת הבעיה השיווקית
הצגת החלופות השונות והשוואתן
הערכת החלופות והמלצה על חלופה נבחרת

נספח-ניתוח רווח והפסד קצר

קטע מהעבודה:

1. אסטרטגיה של הרחבת מותג
על פי גישה זו יש לפעול להפיכת המכשיר לכלי תקשורת משלים ולא רק כלי עזר לשליטה בתוכניות הטלוויזיה. יכול לכלול גלישה באינטרנט, משלוח מיילים וקבלתם, הזמנת שירותים מהאינטרנט, הוצאת לאור של ירחון או עיתון דוגמת Tivo Guide וכדומה.
עונה על הצורך של הצרכן לנצל מוצר קיים אשר כבר מחובר לחלק מהאפליקציות הנחוצות לשם שימוש יעיל יותר במוצר וזאת תוך הוזלת מחירים של השימוש בכלל המוצרים הללו, נגישות גבוהה לצרכן ושימושיות גבוהה.בכדי שתוכל לעמוד בתחרות החברה צריכה להרחיב את תמהיל המוצרים, לחדש וזאת תוך השקעה בפיתוחים טכנולוגיים, מיזמים משותפים ואלוי רכישת של חברות תוך אינטגרציה לארוך שרשרת הערך וכניסה לשווקים חדשים כל זאת בשמירה על רמת מחירים סבירה ויצירת ערך מוסף לצרכן.

תגים:

פורטר · SWOT · ANSOF · אלקטרוניקה · וידאו · טלויזיה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת TIVO - ניתוח אירוע שיווקי", סמינריון אודות "חברת TIVO - ניתוח אירוע שיווקי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.