היישום אינו מחובר לאינטרנט

שימוש באתר האינטרנט בשיווק בנקאי

עבודה מס' 067313

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת אתרי האינטרנט של הבנקים בישראל בכלל ושל בנק המזרחי טפחות בפרט, בכל הנוגע לגלישת הלקוחות באתרים, תפקיד האתר באסטרטגיה השיווקית של הבנקים ובשיווק האתרים.

4,014 מילים ,17 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

עבודה זו בחנה את השימוש באתרי האינטרנט של הבנקים בישראל בכלל ושל בנק המזרחי טפחות בפרט, בכל הנוגע לגלישת הלקוחות באתרים, במקום ותפקיד האתר באסטרטגיה השיווקית של הבנקים ובשיווק האתרים עצמם.

השיטה האסטרטגית הנהוגה בכל אתרי הבנקים בישראל היא אסטרטגיה יציבה ומסורתית המשווקת את אתר הבנק ללקוחות הבנק עצמו, ללא שימוש ביחידה עסקית (SBU's)נפרדת לאתר. אתרי האינטרנט משמשים כאינטראנט (רשת פנימית), ולמעשה אינה משתמשת במאפיינים ובייחודיות של הרשת כרשת שיווק אפשרית (מקום הפצה), ללקוחות הרשת ולכל לקוחות הבנקים.

שימוש "בחדשנות אסטרטגית", הכוללת אסטרטגיית פיתוח שוק ואסטרטגיית הגוונה עם מרכז משותף שתמצא או תפתח שימוש באתר ללקוחות חדשים (חדשים בבנק וחדשים בשימוש באתר כמו יבואנים, יצואנים וכדומה), יחד עם מוצרים חדשים לקהל הלקוחות הקיים, הם שיניבו ערך נוסף הן ללקוחות והן לבנק עצמו בשיווק האתר ובהתייחסות הבנקים לאתרים עצמם.

את בעלי העניין שנבחנו בעבודה זו, לקוחות, עובדים ומשקיעים, ניתן בקלות לצרף כבעלי עניין שייהנו מחשיבה חדשה בשיווק האתרים.

תוכן העניינים:
א. מבוא
ב. סקירת ספרות
ב 1. שימוש באתרים - כללי
ב 2. שימוש באתרי בנקים
ג. האסטרטגיה השיווקית
ד. פעילות ניהול השיווק
ה. מיצוב ובידול
ה 1 מיצוב
ה 2 בידול
ו. ההשפעה על בעלי עניין
ו 1 עובדים ולקוחות
ו 2 מתחרים
ז. המלצות
ח. ביבליוגרפיה
נספחים:
נספח 1. הפעילות הנפוצה ביותר באינטרנט
נספח 2. נתח השוק של חמשת הבנקים הגדולים בישראל

קטע מהעבודה:

שיעור המשתמשים באינטרנט הביתי בישראל, חצה את מחצית מכלל משקי הבית. מכון סמית, (אוניברסיטת תל-אביב, 24/08/06), בדק ומצא כי בערב ראש השנה תשס"ה, היו מחוברים לאינטרנט מביתם 57% מתושבי ישראל, ובמספרים, יותר משלושה וחצי מיליון תושבים גלשו מביתם באינטרנט.
החדירה הגבוהה בשימוש באינטרנט, חוללה שינוי בהרגלי הצריכה של הצרכן הישראלי, וחייבה את הארגונים לחשיבה מחודשת בכל המרכיבים של תמהיל השיווק, ובניצול האינטרנט כערוץ הפצה מהיר, זול וזמין. אולם השימוש שנעשה באינטרנט בכל הקשור לבנקים, הינו אך ורק שימוש ככלי מידע בלבד ולא כאתר לביצוע פעילויות בנקאיות.

תגים:

שיווק · עכשווי · אינטרנט · אתרי · בנקים · בנקאות · מקוונת · חדשנות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שימוש באתר האינטרנט בשיווק בנקאי", סמינריון אודות "שימוש באתר האינטרנט בשיווק בנקאי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.