היישום אינו מחובר לאינטרנט

תקשורת סיכונים - השימוש בנפט לעומת השימוש בדלקים ביולוגיים (תרגיל)

עבודה מס' 067502

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח השימוש בנפט לעומת השימוש בדלקים ביולוגיים על פי גישת ההבנה הציבורית של נושא מדע.

1,600 מילים ,6 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

בחרתי לנתח את השימוש בנפט לעומת השימוש בדלקים ביולוגיים על פי גישת ההבנה הציבורית של נושא מדע. את סוגית השימוש בנפט בחרתי לבחון במדינות הבאות: ארגנטינה כנציגת דרום אמריקה וארצות הברית. כמו כן אכתוב הקדמה קצרה להבהרת המושג הבנה ציבורית וכיצד האורבניזציה השפיעה על השימוש בנפט.

תוכן העניינים:
השפעת האורבניזציה על השימוש בנפט
הבנה ציבורית של המדע
ביו-דלקים וסוגיהם
מדינות ציבורית של ארצות הברית
מדיניות ציבורית של ארגנטינה
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

האורבניזציה של אוכלוסיית העולם, שלוותה בהקמתן של ערי-על רבות, הינה אחת מהתופעות הבולטות ביותר של המאה ה-20 (יחד עם ההשפעה הגוברת על הסביבה). לפי York and Eugene (2007) למעלה מ-3 מיליארד אנשים מתגוררים באזורים אורבאניים וכתוצאה מכך אזורים אורבאניים הפכו להיות חלק נרחב מהשטחים הקיימים על פני כדור הארץ. החוקרים York and Eugene (2007) בוחנים במאמרם, בין השאר, את השפעת האורבניזציה, ומציינים כי לתופעה יש השפעה ניכרת על משאבי העולם. לאורבניזציה השפעת מהותית על גודלו של החור באוזון, השינויים במתארי קווי חוף שונים וכמו כן גם על הצריכה בכמות הנפט העולמית.

תגים:

תקשורת סיכונים · נפט · דלקים ביולוגים · דלק חלופי · ירוקים · זיהום אוזון · משטר בינלאומי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תקשורת סיכונים - השימוש בנפט לעומת השימוש בדלקים ביולוגיים (תרגיל)", סמינריון אודות "תקשורת סיכונים - השימוש בנפט לעומת השימוש בדלקים ביולוגיים (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.