היישום אינו מחובר לאינטרנט

מיסוי LLC על פי הדין האמריקאי והישראלי

עבודה מס' 066140

מחיר: 663.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סוגיית מיסוי ה- Limited Liability Company בארצות הברית ובישראל.

6,616 מילים ,30 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

ביסודה של עבודה זו עומד נושא מיסוי ה - LIMITED LIABILITY COMPANY. נושא זה מכיל בתוכו תחומים רבים הנובעים הן מתחום דיני המיסים, הן מתחום דיני התאגידים, הן מתחום דיני החוזים ואף מתחום המשפט הבינלאומי. כך למשל מתעוררות שאלות בסוגיות של מיסוי במדינות שונות, אמנות למניעת כפלי מס, תכנוני מס והגדרות שונות של מושגים כמו "תושבות", "ניהול ושליטה", "חבר בני אדם" ועוד.

העבודה תעסוק רובה ככולה בסוגיית מיסוי ה- Limited Liability Companyבארצות הברית ובישראל. עבודה זו לא תתמקד בסוגיית מיסוי ה- Limited Liability Company במדינות אחרות. בעבודה אנסה לבחון, כפי שמתואר לעיל, מהו היחס שבין ארצות הברית וישראל בכל הנוגע לסוגיית מיסוי ה- Limited Liability Company.

בפרק הראשון בעבודה אציג את הרקע להיווצרות ה- Limited Liability Company בארצות הברית ואת התייחסות הדין האמריקאי לגוף זה. לאחר מכן אציג את המאפיינים העיקריים של ה- Limited Liability Company. בהמשך, אבדוק מהי עמדת הדין הישראלי ועמדת האמנה לכפל מס שבין ארצות הברית לישראל, בכל הנוגע לפעילות של ישראלים בארצות הברית באמצעות החזקה בתאגיד מסוג Limited Liability Company. בסוף העבודה אתייחס גם לנושא תכנון המס וכיצד מתמודדת מדינת ישראל בכל הנוגע לתכנון מס באמצעות Limited Liability Company.

תוכן עניינים:
מבוא
רקע
LLC בעיני דיני המס האמריקאים
- מבחני קינטנר
- כללי ה - "Check The Box"
LLC - מאפיינים עיקריים
שימוש ב-LLC על ידי תושבי ישראל
LLC בעיני האמנה למניעת כפל מס בין ארה"ב לישראל
LLC בעיני הדין הישראלי
- LLC - האם נכלל בהגדרת "חברה"?
- LLC - האם נכלל בהגדרת "חבר בני אדם"?
- חוזרי נציבות מס הכנסה
- בחינת הגדרת המושג "שליטה וניהול"
סיכום
רשימת מקורות

קטע מהעבודה:

ה- LLC הינו גוף תאגידי חדש יחסית בארה"ב, אשר ראשיתו ב-1977 במדינת וויומינג(6). מטרת חקיקת חוק ה-LLC בוויומינג הייתה משיכת השקעות למדינה זו ע"י יצירת גוף תאגידי המתאים לדרישות המיוחדות של חברות הנפט הטקסניות. הובילה את הלובי בוויומינג, לחקיקה שתאפשר הקמת ישות משפטית מקומית חדשה, היא חברת HAMILTON BROTHERS, חברה לחיפוש נפט אשר בסיסה היה בטקסס ושנהגה להשתמש בLLC שאוגדו מחוץ לארה"ב, כמתואר להלן:

תגים:

מיסים · הכנסה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מיסוי LLC על פי הדין האמריקאי והישראלי", סמינריון אודות "מיסוי LLC על פי הדין האמריקאי והישראלי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.