היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת " קרייזי ליין"

עבודה מס' 066017

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: שיווק קמעונאי ולוגיסטי ברשת

6,079 מילים ,11 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

הקמעונאות בעולם מתפתחת באופן מהיר מאוד, תוך התאמה מקסימלית לאופיו של הצרכן. הצרכן כיום עסוק מאוד, אין לו זמן, ויותר מזה הוא היה מוכן להרוויח פחות כדי יהיה לו יותר זמן. הקמעונאות היא בעצם כל הפעילויות הכרוכות במכירת סחורות ושירותים ישירות לצרכנים הסופיים לשימושם האישיים שאינם עסקיים.
המסחר הקמעונאי התאים את עצמו למגמה המתחזקת כמעט בכל מקום בעולם התקשורת והן תהליכי המכירה פשוטים יותר, קצרים וכל זאת במטרה לחסוך זמן לקונים המעוניינים בפתרונות מהירים. עם זאת הקמעונאים מייצרים גם חוויות קמעונאיות ייחודיות במטרה להסב את תשומת לבם של הקונים ולחוות התרחשויות משמעותיות יותר במרחב הקמעונאי.
מטלה זו עוסק בחברת "קרייזי ליין" בהקשר ישיר לשיווק קמעונאות ולוגיסטיקה. קרייזי ליין נוסדה בשנת 1986 והינה בבעלות פרטית. הרשת מונה 48 חנויות הפרוסות בכל רחבי הארץ ובעיקר בקניונים.
בשלב הראשון נערוך הכרות עם חברת קרייזי ליין נסקור וננתח את סביבת המיקרו והמאקרו של האירגון.
בשלב השני ננתח את החברה דרך פריסת תמהיל השיווק שלה וסקירת ביצועיה של החברה ושביעות רצון הלקוחות (התנהגות צרכנים). נלמד בעבודה שבכדי להמשיך ולזכות בנאמנות הלקוחות, יש לשמור תמיד על איכות הקשר עם הלקוח, לעקוב תמיד אחר התנהגות הצרכנים של החברה ומחוצה לה. לחברת קרייזי ליין יש מועדון לקוחות נלמד על יכולתו לתמוך בהתנהגות צרכנים ועל מערכת המידע שתומכת בו.
בשלב השלישי נערוך הכרות עם מערכות המידע של החברה, יכולת הלוגיסטיקה בעקבות מערכות המידע.

תוכן עניינים:
רקע ומבוא
ניתוח מאקרו /מיקרו של סביבת הארגון
פילוח שוק ושוק מטרה
מיצוב
מודל שרשרת הערך
תמהיל השיווק הקמעונאי
תמהיל התקשורת השיווקית
מערכות המידע בחברה
אסטרטגיה מומלצת לניהול העסק
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

חברת קרייזי ליין הוקמה ע"י אם המשפחה בקי לוין, אמא לארבעת הילדים שמנהלים היום את החברה לצד אביהם. בקי הקימה את החברה, קודם כל , בשביל עצמה שתוכל להתלבש אופנתית ואיכותית.
קרייזי ליין נוסדה בשנת 1986 והינה בבעלות פרטית. הרשת מונה 48 חנויות הפרוסות בכל רחבי הארץ ובעיקר בקניונים. זוהי חלק מהפילוסופיה של החברה לאפשר לכל אישה להתלבש קרייזי ליין במקום קרוב למקום בו היא מנהלת את חייה. קרייזי ליין מעצבת, מייצרת ומשווקת אופנה לנשים. הקו העיצובי מאופיין בקלאסיות, איכותיות, נינוחות, במגוון מידות, תוך התרעננות אופנתית מתמדת. עד היום מעצבים את הקולקציה ברוח זו של נשים באמצע החיים ,עם בעל, ילדים וקריירה שצריכות להתלבש טוב אופנתית ועם זאת סולדית ואלגנטית .

תגים:

P.E.S.T. · Porter · swot · התנהגות · צרכנים · מיצוב · Retail · Marketing · and · מעצבות · מייצר · לבוש · אופנה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת " קרייזי ליין"", סמינריון אודות "חברת " קרייזי ליין"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.