היישום אינו מחובר לאינטרנט

חדשנות וחדירת טכנולוגיות לענף הסלולר

עבודה מס' 064495

מחיר: 312.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת מכשירי הדור השלישי של שלוש החברות בארץ.

3,731 מילים ,15 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

ענף התקשורת הסלולארית בארץ כולל את החברות: פלאפון, סלקום, פרטנר, מירס בבעלות משותפת של חברת מטורולה בעלת השליטה העיקרית המחזיקה 67% מהחברה, ואמפל המחזיקה 33% מחברת המירס.
כיום קיימים במדינת ישראל כ- 6 מיליון מנויים ברשתות הסלולאריות. מוטורולה הנה ספקית ציוד תשתית סלולארית וציוד קצה סלולארי לכל חברות הפעלה.
מכשירי הדור השלישי מציבים אתגרים חדשים לנציגי השירות מכיוון שהמכשירים הופכים למחשבים זעירים. לפי Raban(2004) נמצאה תלות גבוהה בין אימוץ טכנולוגיות למשתנים דמוגרפים הכנסה השכלה, גיל, מגדר ועוד. לטענתו כישורי מחשב הנם החסם להתפשטות השימוש באינטרנט. האופן בו מנהלים ועמיתים מניעים את עובדיהם הנו מהותי להשגת יעדי הארגון ויעדי הפרט בארגון.
עקב כך, עולה כי הבעיה המרכזית הינה ביצירת יתרון תחרותי למול המתחרות ובעיית מיצוב בשוק הסלולר בישראל. עקב בעיות אלו, יהיה קשה לפירמה מסוימת לשמור על נתח השוק הקיים בטווח הארוך וגידולו על חשבון המתחרים.
מכשירי הדור השלישי אשר הושקו בשנה האחרונה בישראל, מהווים פריצת דרך טכנולוגית ומאפשרים ללקוחות לקבל שירותים יוצאי דופן בתחום השמע ובתחום הוידאו והתקשורת הסלולארית באינטרנט.

תוכן העניינים:
רקע - טכנולוגיית הדור השלישי
חלק 1 - רקע תיאורטי
חלק 2 - יישום אסטרטגי
פרטנר
פלאפון
סלקום
חלק 3 - השפעת הנושא על בעלי העניין
לקוחות
ספקים
בעלי מניות
עובדים
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

דרוקר, (2000) טוען כי לכל ארגון בר קיימא יש שני תפקידים מרכזיים, שיווק והמצאת חידושים הנתמכים בעיקר על הטכנולוגיה המתקדמת .מטרתם של תפקידים אלה הנה ליצור לקוחות או לרכוש אותם מהמתחרים ולשמור עליהם.לפי (1999), Hine & Ryanחדשנות הינה כלי חשוב ליצירת יתרון תחרותי החדשנות באה לידי ביטוי במוצר בטכנולוגיה ובתהליכים. בארגונים המתמחים בשירות החדשנות באה לידי ביטוי בעיקר בתהליכים. ישנם שלושה סוגים של חדשנות: חדשנות במוצרים חדשים המכילים טכנולוגיות חדשות ,חדשנות בתהליכים המורכבת מתהליכי עבודה חדשים המשולבים בהכנסת טכנולוגיות חדשות למוצרים וחדשנות שאינה קשורה לטכנולוגיה המדברת על שינויים בארגונים שקשורים למנהיגות ושיטות ניהול.

מקורות:

הורניק.י, קוטלר.פ, (2000) ניהול השיווק ,האוניברסיטה הפתוחה, מהדורה 9 .
פיטר דרוקר (2000) , אתגרי הניהול במאה ה-21 , ת"א הוצאת מטר.
Anderson, B,. (2001). e-Living: State of the Art Review. e-Living Project Report. Colchester, University of Essex.
Aydin, Serkan; Ozer, Gokhan; Arasil, Omer,(2005), Customer loyalty and the effect of switching costs as a moderator variable A case in the Turkish mobile phone market, Marketing Intelligence Planning Volume 23 Number 1 2005 pp. 89-103.
Damian Hine, Neal Ryan,(1999), Small service firms - creating value through innovation, Managing Service Quality Volume 9 Number 6 1999 pp. 411-422.
Dabholkar A.,L.Michelle Pratibha Bobbitt,Eun-ju lee)?2003)."Understanding International e Journal of Service Industry Management Vol 14 59-95.
Dibb, S., Simkin, L., Pride, W.M., Ferrell, O.C. (2001), Marketing Concepts and Strategies, 4th Ed, Boston: Houghton Mifflin.
Doran Desmond; Peter Smith,(2004) Measuring service quality provision within an eating disorders, context International Journal of Health Care Quality Assurance.
Fisk R.,Grove J.,(2000),Interactive Services Marketing,Houghton Mifflin Company .(658.8 FIS)
James M. Curran, Matthew L. Meuter,(2005) Self-service technology adoption: comparing three technologies, Journal of Services MarketingVolume 19 Number 2 2005 pp.
Kotler, P., Armstrong, G., Saunders, J. , Wong, V. ,(1999), Principles of Marketing, second European edition, Prentice Hall Inc.
Mohd Rosnah, Yusuff ,(2004),Manufacturing best practices of the electric and electronic firms in Malaysia Benchmarking: An International Journal; Volume 11 No. 4; 2004.
Oliver.R,L. (1999), Studies Customer Satisfaction Loyalty Consumer Behavior Behavioral Decision Theory, Market Research Journal of Marketing, New York
Parasuraman, A,(2004), Assessing and improving service performancefor maximum impact, Performance Measurement and Metrics; Volume 5 No. 2; 2004.
Raban, Y. (2004). ICT Uptake and Usage: Panel Data Analysis. e-Living Project Report. Tel Aviv, ICTAF, University of Tel Aviv.
"חורף חם: טכנולוגיות סלולר" http://www.adsl.org.il/PageDisplay.asp?Artnum=46
אבי אהרן, "מלחמה לדוגמה", העולם הסלולרי, 23/3/05 http://www.cellolam.co.il/article.asp?art_id=212 auth_id=23
גיל קליאן, "מי ירוויח משוק סלולר חופשי?", YNET, 28/3/06 http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3232904,00.html

תגים:

פלאפון · סלקום · פרטנר · טלפונים · ניידים · bcg · fcb

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חדשנות וחדירת טכנולוגיות לענף הסלולר", סמינריון אודות "חדשנות וחדירת טכנולוגיות לענף הסלולר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.