היישום אינו מחובר לאינטרנט

תוכנית שיווקית למותג המשקאות . SPRING LIFE

עבודה מס' 063226

מחיר: 264.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה:

11,559 מילים ,7 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

כחברה המובילה בתחום המיצים והנקטרים (%50 מהשוק) מבקשת חברת יפוארה תבורי לפתוח קטגוריה חדשה בשוק המשקאות הישראלי, קטגוריה הצוברת פופולריות רבה בעולם - משקאות ה-Smoothies: משקאות המשלבים פירות עם חלב (סויה) במרקם קטיפתי.
המתחרות העיקריות של החברה: החברה המרכזית למשקאות קלים, טמפו, גת (פריגת) וסופר דרינק, טרם נכנסו לתחום זה, כך שלחברה שמורה זכות הבכורה בקטגוריה זו.
המותג המוביל בחברה הוא המותג הוותיק "ספרינג" הנהנה מנתח תודעה של 37% ונתח לב של 33% מקרב הצרכנים (על פי סקר הצרכנים). לאור זאת, הוחלט ליצור מותג חדש, תחת מותג האב- ספרינג ולכנותו "ספרינג "Life.
המשקה "ספרינג Life", העשוי מפירות מובחרים וחלב סויה, מציע לצרכן שילוב איכותי ומתוחכם של טעם ובריאות, האלמנטים החשובים ביותר במשקה עבור צרכן המיצים והנקטרים (ר' סקר). למשקה ערכים בריאותיים ניכרים: הוא דל כולסטרול, מופחת קלוריות, דל בשומן ובשומן רווי והוא ניתן לצריכה על ידי הרגישים ללקטוז וכן הוא מצטיין בטעמים נפלאים: בננה, תות-פירות יער, מנגו-פסיפלורה, אננס-קוקוס ואגס-תפוח.
פלחי השוק העיקריים אליהם מיועד המשקה הם (1) צעירים רווקים, משכילים ומבוססים, בני 25-40, המקיימים אורך חיים אינטנסיבי ויחד עם זאת אינם רוצים להזניח את בריאותם (2) משפחות צעירות עם ילדים קטנים, הרוצות לצרוך משקאות בריאותיים אך זאת מבלי להזניח את סוגיית הטעם (החשובה מאוד בצריכת ילדים- ר' סקר) ומבלי להשקיע זמן רב בהכנתם.
המשקה יתומחר ב-7-8 ש"ח לאריזת קרטון משפחתית של 1 ליטר ובשנה הראשונה צפויים להימכר כ-500-650 אלף יחידות.
המשקה צפוי להניב רווחים של כ-45 מליון ש"ח ולתפוס נתח של כ-8% בשוק המיצים והנקטרים.
מסע הפרסום למשקה יכלול פרסום בערוצי התקשורת הויזואליים, קידום מכירות ויחסי ציבור.
עלות מסע הפרסום מוערכת ב-11,550,000 ש"ח.
המשקה ייוצר בפסי היצור הקיימים ויופץ באמצעי ההפצה הקיימים של יפאורה תבורי.

תוכן עניינים
1. סיכום מנהלים
2. תוכן עניינים
3. המוצר: מטרה ותועלות עיקריות
4. ניתוח המצב
4.1. הענף והתחרות
4.1.1. תאור השוק מוצר ופוטנציאל השוק
4.1.2. ניתוח אטרקטיביות השוק-מוצר
4.1.3. מתחרים עיקריים
4.1.4. נתח שוק, נתח תודעה, נתח לב של המתחרים
4.2. לקוחות
4.3. מודל מפצה
5. ניתוח SWOT
6. יעדים
6.1. יעדים פיננסיים
6.2. יעדים שיווקיים
7. אסטרטגיה שיווקית
7.1. שוק המטרה הנבחר
7.2. מיצוב
7.3. החלטות מוצר
7.4. מחיר
7.5. תקשורת שיווקית
7.6. הפצה
8. נספחים
9. ביבליוגרפיה

תגים:

אסטרטגיה · השיווק · יסודות · מיץ · מיצים · משקאות · נקטר · שיווקית · תכנית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תוכנית שיווקית למותג המשקאות . SPRING LIFE", סמינריון אודות "תוכנית שיווקית למותג המשקאות . SPRING LIFE" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.