היישום אינו מחובר לאינטרנט

תנובה והסביבה השיווקית (תרגיל)

עבודה מס' 061481

מחיר: 70.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח החברה והמותג יופלה.

1,751 מילים ,2003

תקציר העבודה:

תנובה החלה דרכה בשנת 1926, כאשר נציגי המשקים החקלאיים העבריים בארץ ישראל (המושבים+ הקיבוצים) הכירו בצורך להקים ארגון עצמאי אשר יכלול בתוכו אלמנטים של עיבוד, ייצור ושיווק של תוצרת חקלאית טרייה. תנובה התפתחה וגדלה במקביל להתפתחות הישוב היהודי בארץ ישראל ולאחר קום המדינה היה לה חלק חשוב בהתפתחות כלכלת ישראל, כך הפכה לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום של כל משפחה וכל בית בישראל. עם ההתפתחות בייצור והאספקה הוקמו תעשיות חלב מפותחות, ענפי תעשייה הקשורים בעיבוד תוצרת חקלאית חברו לתנובה, הוקמו סניפים בערים הראשיות ועיירות הפיתוח ובעקבות כך הפכה תנובה לקונצרן המזון הגדול בישראל.
יופלה הינו קרם יוגורט עם פרי אשר מיוצר בישראל כחלק מתשלובת החלב, בהתאם לרמת הייצור של המוצר העולמי YOPLAIT. מוצרי יופלה כוללים גם את "דייאט יופלה","יופלה דאבל קרם".

תוכן העניינים:
א. רקע כללי-חברת תנובה
ב. המותג-יופלה
ג. משימת חברת תנובה.
ד. יעדי חברת תנובה
ד. יתרונות וחסרונות תחרותיים.
ה. ניתוח סביבות המאקרו הרלוונטיות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תנובה והסביבה השיווקית (תרגיל)", סמינריון אודות "תנובה והסביבה השיווקית (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.