היישום אינו מחובר לאינטרנט

תרגיל מצב לניתוח הצלחה שיווקית בחברת פלאפון

עבודה מס' 067008

מחיר: 265.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח ההצלחה השיווקית בחברת פלאפון ומיצוב החברה במרחב התחרותי.

4,260 מילים ,10 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

בכניסתה לשוק, פלאפון הייתה חלוצה בישראל בתחום הסלולר והיוותה מונופול. מהר מאוד מצאה את עצמה בפיגור אחרי סלקום וגם פרטנר התחילה לנשוף בעורפה. פלאפון הכפילה את הפסדיה, ליותר מרבע מיליארד שקל. למרות גידול של 84 אלף מנויים, לא הצליחה להגדיל הכנסותיה. נמצאת בבעלות שתי חברות הענק בזק ומוטורולה, לאחר מכן מניות מוטורולה נמכרות לחברת שמרוק. נתח השוק של פלאפון בשנת 2000 לא עלה ואף ירד קלות. התרבו התלונות על איכות השירות. ההנהלה הקודמת פוטרה והנהלה חדשה נכנסת כעת לתפקיד.
במהלך העבודה מפורט ניתוח ההצלחה השיווקית בחברת פלאפון ומיצוב החברה במרחב התחרותי על פי המימד החיצוני, הפנימי ומימד הזמן, היבטים אסטרטגים, היבטים טקטיים, תפיסת הערך המצוי והרצוי והצעת פרספקטיבה אסטרטגית במודל לאיכות השירות אשר עיקריה הטמעת שירות לקוחות. מעבר מהפרדיגמה הישנה לפרדיגמה החדשה של איכות בשירות. הגדרה מחדש של העסק כשירות כאשר גורם המפתח לתחרות הינו ה Total Service Offering . התבוננות מנקודת מוצא של ניהול תהליכים ולא מפרספקטיבה פונקציונאלית. יצירת ערך. עקב התחרות הצמודה בינה לבין מתחרותיה, וכל עוד לפלאפון אין טכנולוגיה ייחודית שמעפילה על מתחרותיה, יהיה עליה לנקוט במדיניות שירות, כאשר אין זה בדיוק המוצר אלא תהליכים שמציעים ללקוחות, תוצאת התהליך חשובה מאוד ללקוחות אך היא רק חלק מתהליך השירות, לתהליך עצמו יש השפעה מרבית על תפיסת האיכות. האתגר האמיתי הוא למצוא דרכים חדשניות לניהול תהליכים כפתרון לבעיות לקוחות ולמציאת הערך תוך כדי צריכת השירות.

תוכן עניינים :
1) תקציר מנהלים
1.1 רקע
1.2 ניתוח
1.3 סיכום והמלצות
2) ניתוח הצלחה שיווקית בחברת פלאפון
2.1 מצב החברה
2.2 ניתוח מיצוב החברה במרחב התחרותי
2.2.1 ניתוח על פי המימד החיצוני, הפנימי ומימד הזמן
2.2.2 היבטים אסטרטגיים
2.2.3 היבטים טקטיים
2.3 תפיסת הערך המצוי והרצוי
2.4 הצעת פרספקטיבה אסטרטגית במודל לאיכות השירות
2.4.1 תקשורת שיווקית וניהולה
2.4.2 אלמנטים של המחרה
2.4.3 מקורות לרווחיות
2.4.4 ניהול ושירות לקוחות
2.4.5 שינויים במודל מנטאלי של ההנהלה
2.4.6 טיפוח צוותים חוצי תפקיד
2.4.7 שרשרת הערך
2.7.8 תרבות ארגונית
2.4.9 תהליכים ארגוניים
3) סיכום
4) ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

על מנת להגיע להיגיון ניהול השירות והשיווק - פלאפון צריכה להבין את הערך העולה תוך כדי צריכת השירות, לגבש תפיסת איכות כוללת של לקוחות, להבין את הדרך לייצור איכות נתפסת ותמיכה בייצור ערך, לפתח את הארגון כך שתושג איכות נתפסת ויצירת פונקציה ארגונית שמוודאת השגת ערך ואיכות בתאמה לקונספט ולייעודה. עליה ליישם הצעת שירות משופרת "לקוחות רוצים יותר מאשר חבילת שירות טובה. הם רוצים תהליך פונקציונאלי"(Augmenred). פלאפון צריכה להתפתח במגוון פרספקטיבות אסטרטגיות שיבוססו על שירות איכותי יותר שייצור ערך מוסף, יחסים טובים וארוכים יותר בשיווק אשר יובילו לנאמנות ובסופו של יום יובילו לרווחיות לפי מודל לרווחיות לקוחות (Strandvik & Gronroos ).

תגים:

ניהול · מוצרים · שיווק · עיצוב · שירותים · מיצוב · בידול · היבטים · אסטרטגיים · היבטים · טקטיים · מודל · איכות · השירות · שרשרת · הערך · תרבות · ארגונית · תהליכים · ארגוניים · סלולרי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תרגיל מצב לניתוח הצלחה שיווקית בחברת פלאפון ", סמינריון אודות "תרגיל מצב לניתוח הצלחה שיווקית בחברת פלאפון " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.