היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין מידת העניין שתלמיד מגלה בקורס לבין מידת ההצלחה בו בקרב אוכלוסיית תלמידי בית ספר למחשבים

עבודה מס' 060286

מחיר: 252.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: עבודת מחקר סטטיסטית.

2,490 מילים ,2000

תקציר העבודה:

נושא המחקר נקבע בהתאם לצורך אמיתי שהתעורר במקום עבודתי.
הצורך המסוים מוסבר בהמשך המבוא ובכדי להימנע מאיזכור שם החברה בה אני מועסק, היא תקרא להלן "החברה".
החברה עוסקת בהכשרת עובדים לתחום ההיי-טק. במסגרת פעילותה היא מקיימת קורסי הכשרה שונים ופועלת להשמת בוגריה בשוק העבודה.
עקב המבנה העסקי היחודי של החברה היא שואפת להבאת תלמידיה למצויינות ובמסגרת שאיפה זו החליטה להביא לשינויים ושיפורים באופן הכוונת המועמדים לקורסים השונים בבואם להירשם, כאשר עד היום הכוונת המועמד נעשתה בעיקר בהתאם ליכולותיו האישיות תוך התעלמות ממידת העניין שגילה בתחום כזה או אחר.
כמובן שאם קיימת התאמה בין רצון המועמד ליכולותיו אזי המצב הוא אידיאלי, אך על פי רוב לא קיימת התאמה ולפיכך עולה השאלה האם במצב כזה יש להכווין אותו על פי רצונו או על פי יכולותיו האישיות הנקבעות על ידי מבחני מיון בחברה.
לאור הבעיה שהוצגה המחקר מתעתד לבחון את הקשר בין מידת העניין שהתלמיד מגלה בתחום מסוים לבין מידת ההצלחה בו, ובהתאם לתוצאותיו יבחנו שיקולים נוספים בהכוונת המועמד לקורס המתאים לו ביותר, בכדי להביא למיצוי יכולותיו ושיפור השגיו של התלמיד בפרוייקטים ובמבחנים השונים.

מטרת המחקר
במהלך המחקר ייבחן הקשר שבין מידת העניין שהתלמיד מגלה בקורס לבין מידת ההצלחה בו. כמו כן תיבחן ההשערה שככל שמידת העניין בקורס גדולה יותר אזי סיכוייו של התלמיד להצליח גדולים יותר. בנוסף ייבחנו הנתונים בחתכים שונים בכדי לגלות האם המסקנות נכונות בקרב כל אוכלוסיית התלמידים של בית הספר על
קורסיו השונים.

אוכלוסיית המחקר
אוכלוסיית המחקר מונה כ- 653 תלמידים. 273 בתחום התכנות, 191 בתחום האינטרנט ו- 189 בתחום הרשתות.

העבודה מתמקדת בפן הסטטיסטי של המחקר, ומשווה בין קבוצת ביקורת לקבוצת ניסוי, תוך שימוש בתצוגות הגרפיות של תוכנת splus2000 -גרפים, היסטוגרמות, תרשימי קופסא, תרשימי פיזור, קווי מתאם ורגרסיה, ועוד. כמו כן מוצגים שני מבחנים סטטיסטיים -מבחן t ומבחן f.

תוכן העניינים:
מבוא
מטרת המחקר
אוכלוסיית המחקר
אופן ביצוע המחקר
אופן איסוף הנתונים
השאלון
ניתוח הנתונים
תיאור הנתונים
המבחן הסטטיסטי
מסקנות הניתוח
סיכום

תגים:

חינוך · לימודים · מחקר · סטטיסטי · סטטיסטיקה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין מידת העניין שתלמיד מגלה בקורס לבין מידת ההצלחה בו בקרב אוכלוסיית תלמידי בית ספר למחשבים", סמינריון אודות "הקשר בין מידת העניין שתלמיד מגלה בקורס לבין מידת ההצלחה בו בקרב אוכלוסיית תלמידי בית ספר למחשבים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.