היישום אינו מחובר לאינטרנט

הוון ערך שרותי הרשות במחירי הדירות

עבודה מס' 021174

מחיר: 84.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקה האם יש מתאם בין שרותי הרשות המקומית והבחירה במקום הישוב כולל סקירת שוק הדירות ובדיקה אמפירית.

2,456 מילים ,14 מקורות ,1990

תקציר העבודה:

בידוע הוא כי כל פרט מוכן לשלם עבור טובין כלכליים כפי הנאתו מהם.דירה הינה גם היא מוצר כלכלי מובהק אשר כל אחד מעונין שתהיה לו דירה מרווחת,אולם בצידה גם שרותים סביבתיים וקהילתיים הולמים.
את השירותים הקהילתיים מספקת בעיקר הרשות המקומית אשר מתמנה ע"י האזרחים ומתפקידה הוא לדאוג לרווחתם,לסידורי נוחות מתאימים בישוב וכו'.

מטרת עבודתי היא לבדוק האם יש מתאם,ואם יש מהו מהותו לגבי טיב שרותי הרשות המקומית והבחירה במקום הישוב.למרות שלפחות תאוריה אחת אומרת כי ישנו קשר כזה אנו אמורים להיזהר בממסקנות וזאת מהכרת הישראלי המצוי:
1.ראשית אצל הציבור הישראלי חשוב יותר האגו והמעמד החברתי ולא כל כך הנוחות.נוחות ניתן לקנות מה גם שמרחקי הדרך בין רשות אחת לשניה הינם קטנים מאוד בישראל.
2.בישראל הרשויות מתקצבות את עצמן בעיקר ממיסים של התושבים.אי לכך,טיב השרות מותנה בגובה התשלום,דבר הנוטל את טעמו של כל השרות הטוב (לפחות אצל הישראלי הממוצע).

העבודה תסקור את שוק הדירות,תאוריות לגבי שוק זה ולאחר מכן אערוך בדיקה סטטיסטית לגבי ההשערות.

ראשי פרקים:
1.מבוא והקדמה.
2.גורמים כלכליים המשפיעים על מחירי הדירות.
3.סקירת תאוריות על הוון ערך שרותי רשויות מקומיות.
4.מודל אקונומטרי.
5.תוצאות המודל האקונומטרי.
6.סיכום.
7.ביבליוגרפיה.

תגים:

מקומית · רשות · עיר · עיריה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הוון ערך שרותי הרשות במחירי הדירות", סמינריון אודות "הוון ערך שרותי הרשות במחירי הדירות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.