היישום אינו מחובר לאינטרנט

מתן ערך ללקוח-שרשרת הערך ומפת השירות

עבודה מס' 051049

מחיר: 155.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הארגון עליו נעשתה עבודה זו הוא ועד בית ולגביו נבדקה שרשרת ערך הלקוח.

1,992 מילים ,2 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

תוכן העניינים:
פרק 1 - הארגון
1.1 אתר הארגון
1.2 חזון הארגון
1.3 נכסי הארגון
1.4 עובדי הארגון
1.5 עובדים בשירות הארגון
פרק 2 - שרשרת ערך הלקוח
2.1 נקודות שיפוט
2.2 יחידות עיקריות
2.2.1 לוגיסטיקה נכנסת
2.2.2 תפעול
2.2.3 לוגיסטיקה יוצאת
2.2.4 שירותים מיוחדים
2.3 יחידות תומכות (מסייעות)
2.3.1 תשתית
2.3.2 משאבי אנוש
2.3.3 טכנולוגיה
2.3.4 רכש
פרק 3 - מודל ערך מוסף ללקוח
3.1 מודל ערך מוסף ללקוח
3.2 מודל ערך מוסף - ערך מוצר
3.3 מודל ערך מוסף - ערך שירות
3.4 מודל ערך מוסף - ערך אנושי
3.5 מודל ערך מוסף - מסקנות והערכות
פרק 4 - ביקורת, בקרה ואסטרטגיה
4.1 השגת החזון
4.2 אסטרטגיה: ישום החזון
4.3 בקרה
4.4 ביקורת ומדידתה

נספח
שאלון לדייר
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

2.1 נקודות שיפוט
שרשרת ערך הלקוח, מודל פורטר, נבנתה בפרק זה מנקודת ראותו של הלקוח. במקרה זה, כאשר הארגון הנבחר הוא ועד בבית משותף, הלקוח הוא דייר הבנין.

כל חוליות השרשרת נשפטו ביחס לשתי אפשרויות נוספות (מתחרים) - בנין יכול להתנהל באמצעות אב-בית (נוכח בבנין ברציפות במשך שעות היום), או באמצעות חברת תחזוקה (עובדיה מגיעים לבנין במועדים קבועים, אך אינם נוכחים ברציפות). ההבדלים מול שני מתחרים אלו בא לידי בטוי בסעיף 'יתרון יחסי'.

תגים:

פורטר · ערך מוסף ללקוח

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מתן ערך ללקוח-שרשרת הערך ומפת השירות", סמינריון אודות "מתן ערך ללקוח-שרשרת הערך ומפת השירות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.