עבודה מס' 069548
מחיר: 241.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: בחינת היבטים שיווקיים.
2,288 מילים ,3 מקורות ,2010
בעבודה נותחה הפירמה "ללין", חברה המתמחה ביצירה, שיווק ומכירת מוצרי טיפוח. החברה הוקמה ב- 1999, בעלת 70 סניפים בארץ ו-14 בחו"ל.
ללין ייצרה קו מוצרים חדש בו היא פועלת תחת מיתוג משפחתי, כלומר כל מוצריה מופצים תחת אותו שם.
את ללין ניתן לזהות ע"י שני סמליה העיקריים: הפרזנטורית הידועה יעל בר זוהר, וע"י סמלה המוכר המעוטר פרחים שחורים על רקע לבן.
ללין מייצגת את תפיסה שיווקית, שבאה לידי ביטוי בהגדרת הרצונות והצרכים של לקוחותיה, ובסיפוק שביעות רצונם תוך התאמת מוצריה לצרכן.
ממודל SWOT ניתן לראות כי ללין היא בעלת נקודות חוזק מבחינת מוניטין ואיכות ונקודות החולשה שלה הינם מתחריה. האיומים יגיעו מצד מתחריה ומחברות בינלאומיות אשר ירצו לחדור לשוק; והזדמנויות הפירמה - פתיחת סניפים בחו"ל ונסיקה בימי חג.
ממודל פורטרעולה כי היריבות הענפית צמודה. ללין עם יד על הדופק בכל הקשור למתחרותיה בשוק.
החברה נוקטת בשיטת המחרה כללית מסוג מלחמת מחירים דבר שמתבטא בהתנהלות עם מחיריה בהתאם לשאר הפירמות. כמוכן, נוקטת בשיטות ההמחרה הפסיכולוגיות המחרה במספרים לא מעוגלים והמחרת טור מחירים, כלומר מעניקה מגוון של מחירים שאינם מעוגלים.
תוכן עניינים:
תקציר מנהלים
מבוא
1. הפירמה בה עוסקת העבודה
2. המותג "ללין"
3. הפילוסופיה המאפיינת את הפירמה
4. ניתוח המתחרים ע"פ מודל פורטר
5. ניתוח מתחרים ע"פ מודל SWOT
6. אסטרטגית המחרה
סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה
ללין · LALIN · ניהול השיווק · שיווק · קוסמטיקה · טיפוח
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת ללין - LALIN - ניהול השיווק", סמינריון אודות "חברת ללין - LALIN - ניהול השיווק" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.