היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 70
עבודה מס' 67407
שיטות ההוראה לקריאה, הקניית האוריינות ופיתוחן כמטרות החשובות ביותר בחינוך ילדים עם לקות קריאה בכלל ובקרב ילדים עם לקות שמיעה בפרט.
12,142 מילים (כ-37.5 עמ'), 58 מקורות, 362.95 ₪
עבודה מס' 64291
עבודה זו חוקרת את הדומה והשונה בין ליקוי קריאה וליקוי ADHD
7,902 מילים (כ-24.5 עמ'), 13 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 71155
האם ובאיזו מידה קיים קשר בין עמדות הורים כלפי קריאה לבין מוטיבציה לקריאה של ילדיהם?
5,667 מילים (כ-17.5 עמ'), 10 מקורות, 249.95 ₪
עבודה מס' 60642
הצגת הגישות והשיטות השונות בהוראת הקריאה תוך התייחסות להוראת הקריאה לילדים לקויי קריאה.
5,365 מילים (כ-16.5 עמ'), 13 מקורות, 252.95 ₪
עבודה מס' 70029
האם קיים קשר בין רמת לקות שמיעה ועצם הימצאותה של לקות זו לבין הימצאות הפרעת קשב ויכולת הקשב של הילד.
5,758 מילים (כ-17.5 עמ'), 15 מקורות, 410.95 ₪
עבודה מס' 32658
סקירת מודל קריאה אינטראקטיבי, הגורמים המפריעים לתהליך הקריאה, הבנת הנקרא ודרכים ליישום תיאוריות בה.
4,688 מילים (כ-14.5 עמ'), 7 מקורות, 252.95 ₪
עבודה מס' 69275
בחינת חוויותיה הרגשיות של אישה עם לקות למידה, באמצעות ראיון.
4,850 מילים (כ-15 עמ'), 10 מקורות, 217.95 ₪
עבודה מס' 20478
סקירת ליקויי הקריאה הקיימים אצל ילדים דיסלקטים ואת הפתרונות לכך תוך תוך השוואת שני מאמרים העוסקים בנושא.
4,568 מילים (כ-14 עמ'), 11 מקורות, 205.95 ₪
עבודה מס' 20610
סקירת שלושה מאמרים\ מחקרים אודות ליקויי הקריאה הקיימים אצל ילדים דיסלקטיים והפתרונות המוצעים, תוך השוואה ביניהם.
4,859 מילים (כ-15 עמ'), 11 מקורות, 203.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 70