היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
עבודה מס' 40253
הפרסומות עצמן, הסטריאוטיפ, הגודל היחסי ואופן ההצגה, המגע הנשי,הדירוג התפקודי, הנחיתות ותדמית האישה בעתון פמיניסטי.
5,923 מילים (כ-18 עמ'), 26 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 67472
סקירה תיאורטית וניתו של שלוש פרסומות מעיתון "לאישה".
4,685 מילים (כ-14.5 עמ'), 5 מקורות, 302.95 ₪
עבודה מס' 68004
ניתוח של 17 פרסומות למוצרי טיפוח שהופיעו בעיתון "לאשה".
8,585 מילים (כ-26.5 עמ'), 16 מקורות, 483.95 ₪
עבודה מס' 66001
כיצד האישה מוצגת בפרסומות למוצרי טיפוח בישראל?
7,572 מילים (כ-23.5 עמ'), 23 מקורות, 302.95 ₪
עבודה מס' 62422
מעמד האישה בעולם העבודה בכלל ובצבא בפרט.
5,432 מילים (כ-16.5 עמ'), 8 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 68510
הצגת מצבים שונים בהם שרויות נשים מוכות שרצחו את בעליהן, דוגמת כרמלה בוחבוט, ובהקשר לכך גם מוצגות הדרכים השונות להגן על אותן נשים מפני הרשעה כמעט וודאית של רצח.
13,020 מילים (כ-40 עמ'), 68 מקורות, 544.95 ₪
עבודה מס' 70210
מהי תפיסתן של נשים ישראליות לגבי אופן הצגת הנשים בפרסומות המופיעות בשבועון לאישה?
4,662 מילים (כ-14.5 עמ'), 15 מקורות, 471.95 ₪
עבודה מס' 40935
המשוררים, מעמד האישה בתקופת אוגוסטוס, "האישה הטובה", תכונות האהובה, תפישת דמות המאהב האידיאלי וביקורת על האישה הרומית.
6,482 מילים (כ-20 עמ'), 17 מקורות, 276.95 ₪
עבודה מס' 41062
רקע היסטורי, קהיר, האישה המצרית, מעמד האישה באיסלאם, ההתפתחות במעמדה ב-150 השנים האחרונות, האישה המצרית ודמויות מיצגות שלה.
7,233 מילים (כ-22.5 עמ'), 30 מקורות, 276.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 100