סל קניות
סה"כ: 0.00 ₪
מקצוע:
---
אמנות
אנתרופולוגיה
ביולוגיה
גיאוגרפיה
היסטוריה
הנדסה
חינוך
חשבונאות
יהדות
כלכלה
לימודי א"י
מדעי המדינה
מזרח אסיה
מחשבים
מנהל עסקים
משפטים
סוציולוגיה
ספרות
עבודה סוציאלית
פילוסופיה
פסיכולוגיה
קולנוע ותאטרון
קרימינולוגיה
תיירות
תקשורת
עבודה מס':
רכישת עבודה
מכירת עבודה
אודות
שרות לקוחות
היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
1
2
3
4
5
6
עבודה מס'
63822
סל קניות מושבת
שביעות רצון הלקוחות מאיכות השירות
, 2004
בדיקת הקשר בין תפיסת איכות השירות ושביעות רצון הלקוחות מאיכות השירות, הניתן ע"י נציגי המכירות, לבין נאמנות הלקוחות של תשלובת ישראכרט
14,142 מילים (
כ-43.5 עמ'
), 69 מקורות, 603.95 ₪
עבודה מס'
67903
סל קניות מושבת
שביעות רצון ואיכות השירות - חברת "הוט"
, 2008
בחינת הקשר בין הפער בין ציפיות השירות לבין השירות בפועל, שביעות רצון מאיכות המוצר ושביעות רצון מאיכות השירות- לבין נאמנות לקוחות בחברה "HOT".
15,317 מילים (
כ-47 עמ'
), 67 מקורות, 725.95 ₪
עבודה מס'
64051
סל קניות מושבת
שביעות רצון בעבודה ואיכות השירות בחברת VALET SERVICES - הצעת מחקר
, 2002
הצעת מחקר לעבודה העוסקת בקשר הישיר בין שביעות רצון של העובד לבין איכות השירות שהוא מעניק ללקוחות החברה
6,446 מילים (
כ-20 עמ'
), 21 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס'
66139
סל קניות מושבת
הקשר בין רמת שביעות רצון מאיכות השירות לרמת נאמנות הלקוח לחברת סלולאר
, 2004
האם קיים קשר בין רמת שביעות רצון הלקוחות מאיכות השירות לרמת הנאמנות שלהם לחברת "סלקום".
11,768 מילים (
כ-36 עמ'
), 48 מקורות, 724.95 ₪
עבודה מס'
64218
סל קניות מושבת
הקשר בין שביעות רצון העובד, איכות השירות הנתפסת ושביעות רצון הלקוחות בבנק
, 2003
בחינת הקשר בכדי להתמודד עם בעיית הירידה ברווחיות.
8,658 מילים (
כ-26.5 עמ'
), 44 מקורות, 312.95 ₪
עבודה מס'
70380
סל קניות מושבת
שביעות רצון עובדים ואיכות השירות - אמדוקס
, 2016
הקשר בין שביעות רצון העובדים וביצועי העובדים לבין איכות השרות שניתן ללקוח בחברת אמדוקס בעיני העובדים.
8,494 מילים (
כ-26 עמ'
), 30 מקורות, 549.95 ₪
עבודה מס'
63872
סל קניות מושבת
שביעות הרצון של הלקוחות ואיכות השירות ברשת מרכולים
, 2002
האם קיים קשר בין "איכות השרות" ל"נאמנות הלקוחות" ומהו הפרמטר בתמהיל השרות אותו מציעה הרשת, המשפיע ביותר על החלטות הקניה שלהם ועל נאמנותם לרשת.
14,295 מילים (
כ-44 עמ'
), 66 מקורות, 482.95 ₪
עבודה מס'
50791
סל קניות מושבת
השפעת מודל השיטור הקהילתי על שביעות רצון הציבור מאיכות השירות המשטרתי
, 2000
מחקר זה נעשה באמצעות ראיונות ושאלונים, בנוסף לסקירת ספרות מקיפה.
13,036 מילים (
כ-40 עמ'
), 39 מקורות, 373.95 ₪
עבודה מס'
62526
סל קניות מושבת
הקשר בין שביעות רצון הלקוחות מאיכות השירות לבין נאמנותם לארגון
, 2003
הצעת מחקר.
4,441 מילים (
כ-13.5 עמ'
), 32 מקורות, 228.95 ₪
עבודות [1–9] מתוך 100
1
2
3
4
5
6
כל הזכויות שמורות Copyright © 2002 — 2024
Ubank
Terms Of Use
•
Privacy Policy