היישום אינו מחובר לאינטרנט

הגורמים המביאים להצלחתו או כישלונו של קניון

עבודה מס' 070543

מחיר: 549.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה היסטורית וניתוח של שני קניונים בארץ.

13,104 מילים ,19 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

הקניון משקף את תרבות הקניות שהתפתחה עם השנים, הצורך במותרות ועונה על צרכי הלקוחות בקשת תחומים רחבה.
עבודה זו בוחנת את הגורמים העיקריים המביאים להצלחתו או כישלונו של קניון. בעבודה נסקרה היסטוריית התפתחות הקניונים ומרכזי הקניות, בישראל ובארה"ב, נותחו הגורמים המביאים להצלחה וכישלון של קניון ונותחו 2 קניונים משני צידי המתרס כמקרה בוחן למאפיינים אלה (קניון סירקין וקניון אבנת בפתח תקווה) בהתאם למודלים כלכליים, בוצע מחקר שטח לדפוסי צרכנות וניתוחם האמפירי לבחינת הצלחת הקניון ותוצאות המחקר בהתאם.

תוכן עניינים:
פרק 1- שלבי התפתחות הקניונים ומרכזי הקניות- סקירה היסטורית
1.1. מבוא
1.2. תולדות מרכזי הקניות והקניונים בארה"ב
1.3. קניונים ומרכזי קניות בישראל
פרק 2- הגורמים להצלחה או כשלון של קניון
2.1. כללי
2.2. גורמים עיקריים להצלחה או כשלון של קניון
2.2.1. מיקום הקניון
2.2.2. תכנון הקניון
2.2.3. קביעת גודל, אופי, תמהיל ומיצוב הקניון
2.2.4. אופן ניהול ותדמיתו של הקניון
פרק 3- פירוט ואפיון קניון אבנת (הקניון הגדול) וקניון סירקין בפ"ת
3.1. קניון סירקין
3.1.1. תאור כללי
3.1.2. תפקוד כללי
3.1.3. תפקוד לפי מודלים
3.1.4. ראיון עם הנהלת הקניון
3.2. קניון אבנת (הקניון הגדול)
3.2.1. תאור כללי
3.2.2. תפקוד כללי
3.2.3. תפקוד לפי מודלים
3.2.4. ראיון עם הנהלת הקניון.
פרק 4- מחקר שטח- דפוסי צרכנות ובחינת פרמטרים להצלחת קניון
4.1. מטרת המחקר
4.2. קניון סירקין
4.2.1. תוצאות מחקר קניון סירקין
4.2.2. ניתוח ועיבוד נתוני מחקר קניון סירקין
4.3. קניון אבנת (הקניון הגדול)
4.3.1. תוצאות מחקר קניון אבנת
4.3.2. ניתוח ועיבוד נתוני מחקר קניון אבנת
פרק 5- מסקנות והמלצות
5.1. קניון סירקין
5.2. קניון אבנת (הקניון הגדול)
פרק 6- נספחים
ביביליוגרפיה

קטע מהעבודה:

כיום יודע לכל, כי אם רוצים להקים קניון מצליח לאורך זמן, צריך לבצע בדיקות מקדימות מקיפות ולבחון את האזור טרם התחלת הבניה. על היזם לבחון ולאפיין את אוכלוסיית היעד ורמת הביקושים שלה, את דפוסי הקניה שלה, כוח הקניה באזור, מהם שטחי המתקנים למסחר (שאינו מזון) הקיים והמתוכנן באזור וכן יש לבחון את הקירבה לצירי תחבורה ראשיים שיאפשרו נגישות קלה לקניון העתיד לקום. מתוך ממצאי המחקר יוכל היזם לקבוע את גודל הקניון, סוגו, רמתו וכיוצא באלה.
הבדיקות הראשונות צריכות להכיל את מירב המרכיבים, זאת על מנת לוודא כי הפרוגרמה, הביצוע ותפעול הקניון יובילו אותו להצלחה ולתשואה גבוהה על ההון המושקע באמצעות שכר דירה שייגבה מן השוכרים. על מנת להקים קניון אשר יתן מענה לקהל הרחב, יש לשים דגש על תכנון מיקום הפונקציות המסחריות ותמהיל חנויות מאוזן.

תגים:

מינהל עסקים · מנהל עסקים · קניון · מחקר · אמפירי · מרכז קניות · קניונים · מסחר · כישלון · ניתוח כלכלי · צרכי שוק · צרכנות · שיווק · העדפת הצרכן · מוצרים משלימים · מוצרי נוחות · עוגן · עוגנים · מיצוב

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הגורמים המביאים להצלחתו או כישלונו של קניון", סמינריון אודות "הגורמים המביאים להצלחתו או כישלונו של קניון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.