היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיגור תרופות באופן מונחה

עבודה מס' 070426

מחיר: 164.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצגת שלוש מהשיטות החדשניות עליהן מתקיים בעשור האחרון מחקר מדעי פורה תוך הבאת דוגמאות.

2,270 מילים ,6 מקורות ,2016

תקציר העבודה:

תהליך הובלת תרופות לאברי המטרה מהווה עקב אכילס בתהליך פיתוח וייצור התרופות זאת מאחר ויש צורך לוודא שהתרופה אכן תגיע לאיבר המטרה במצב ובריכוז הנדרש ללא שעברה תהליכי עיבוד כל שהם במהלך המסלול אשר פוגעים ביעילותה.
רוב התרופות ניטלות כיום דרך הפה או דרך הוריד כך שהתרופה מופצת בכל מחזור הדם אך בפועל רק חלק קטן מהתרופה מגיע בסופו של דבר לאיבר המטרה.
הספציפיות של תרופה לאיבר אליו היא מיועדת בד"כ נמוכה מאוד כך שסביר להניח שבדרך אל היעד תיספג גם באברים אחרים ותיצור שם תופעות לוואי שאינן רצויות. מסיבות כאלה תרופות רבות לא עברו את השלב בו הם הוכיחו יעילות פרמקולוגית ביצור החי על אף הניסיונות המעבדתיים המוצלחים.

בשורות הבאות מוצגים מספר נשאי תרופות נפוצים, בהם נערך בשנים האחרונות מחקר רציני ומעמיק במחשבה שאלו אכן ישמשו את דור תרופות העתיד בנוסף לשימושים הביוטכנולוגיים הגלומים בהם.

תוכן העניינים:
מבוא
הליפוזום
מיצלה
וירוזום
מבט לעתיד
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

Targeted drug delivery מוגדרת כשיטה או תהליך בו מכווינים את התרופה אל היעד תוך ייעול האינטראקציה שלה עם אתר המטרה, כך שניתן לשלוט בזמן ובעיתוי פעולתה. באופן עקרוני, זהו תהליך העשוי להשפיע על הפרמקוקינטיקה ולא על הפרמקודינמיקה של התרופה.
חלק גדול מהתרופות הקונבנציונליות הינן בעלות ספיגה לא יעילה ברקמת המטרה או שהן רגישות לתהליכים כימיים ומטבוליים המתרחשים בדרך אל אתר המטרה. המטרה המרכזית הינה איפוא פיתוח ויצירה של מערכות הובלה שיתגברו על מכשולים אלו. שיגור התרופות ליעדן נעשה באמצעות נשאים שונים כגון: ליפוזומים, מיצלות, וירוזומים, ננו ספירות, ננו-קפסולות ועוד. שימוש במערכות אלה מגביר את יעילות התרופה ומפחית את תופעות הלוואי ועל ידי כך תורם לשיפור מצבו של החולה.

תגים:

שיגור תרופות · ליפוזום · מיצלה · וירוזום · ביוטכנולוגיה · ביו טכנולוגיה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיגור תרופות באופן מונחה", סמינריון אודות "שיגור תרופות באופן מונחה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.