היישום אינו מחובר לאינטרנט

הפרעת אישיות פרנואידית

עבודה מס' 069892

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הגדרות, מאפיינים, כלי אבחון וביקורת.

8,090 מילים ,60 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

סימני שאלה רבים סביב סיווג, מאפיינים, כלי אבחון וטיפול בהפרעת אישיות פרנואידית הובילו אותי להתמקד בנושא זה במסגרת מחקר נוכחי. לפיכך, מטרת המחקר הינה להגדיר, על סמך ספרות מחקרית, את הפרעת אישיות פרנואידית; לתאר את כלי האבחון הקיימים; לתאר את הביקורת המופנית לעבר כלים אלה ולהציע ביקורת אישית וכלי אבחון חדש.
על מנת להשיג יעדי המחקר, המחקר חולק למספר פרקים המתמקדים בהיבטים שונים של הנושא. ראשית, פרק א' יתמקד בהיבטים הנוגעים להגדרה ולסיווג של הפרעת אישיות פרנואידית, תוך כדי התייחסות לסימנים ותסמינים של הפרעה; שנית, בפרק ב', יושם דגש על היבטים אטיולוגיים הנותנים התייחסות לתיאוריות המסבירות את ההפרעה ואת הגורמים להפרעה וזאת על סמך מחקרים עדכניים המתייחסים לנושא; שלישית, פרק ג' יהווה במה לתיאור של כלי אבחון הקיימים הנוגעים להפרעת אישיות פרנואידית; רביעית, פרק ד' יציג את הביקורת הקיימת בספרות המחקר על יעילותם של כלי האבחון ויכלול בתוכו ביקורת אישית והצעה לשיטת אבחון משלי; וחמישית, פרק אחרון ישמש כפרק מסכם של כל הפרקים שיתאר בקווים כלליים את מסקנות המחקר.

תוכן העניינים:
מבוא
פרק א':הפרעת אישיות פרנואידית - הגדרה וסיווג
פרק ב': הפרעת אישיות פרנואידית - ניתוח אטיולוגי
פרק ג':כלי אבחון להפרעת אישיות פרנואידית
פרק ד': ביקורת על כלי אבחון קיימים
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

ניתן לשייך הפרעת אישיות פרנואידית לקבוצה של הפרעות אישיות המאופיינת בעיוותים במבחן המציאות הכוללים בתוכם אמונות ייחודיות הנוגעות לזהות עצמית ומצב בריאותי אישי. כמו כן, סובלים מהפרעה זאת נשלטים על ידי תפיסות ורעיונות פרנואידית ובעלי תפקוד תעסוקתי וחברתי לקוי Harden et al., 2009)).

תגים:

איבחון · הפרעות אישיות · חשדנות · סכיזופרניה · סכיזואידיות · אקסצנטריות

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הפרעת אישיות פרנואידית", סמינריון אודות "הפרעת אישיות פרנואידית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.