היישום אינו מחובר לאינטרנט

שביעות הרצון של עסקים מקמפיין קופונים באינטרנט

עבודה מס' 069823

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת השימוש בקופונים בשלושה אתרים.

4,879 מילים ,12 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

במחקר הנוכחי אסקור את הקמפיינים שבוצעו באתר הקניות החברתיות "באליגם", "גרופון ישראל" ו- buy 2 על מנת לקבל את תמונת המצב בתחום, ולבחון האם הקניות החברתיות באמצעות האינטרנט מהוות תופעה חולפת או לחילופין יציבה ומתפתחת. מטרתי לבדוק את הרווחיות העסקית מקמפיינים באתרי הקופונים וזאת בהשוואה לעבודתו המקורית של פרופסור אוטפל מאוניברסיטת רייס בעיר יוסטון שבמדינת טקסס בארה"ב.
הסקר מבוסס על תשובות של 103 בתי עסק אשר ביצעו קמפיין בשנה החולפת באתר "באליגם", "גרופון ישראל" ו- buy 2. מרבית מבתי העסק השיבו כי הקמפיין היה רווחי עבורם (68.3% מבעלי העסקים סבורים שהקמפיין שביצעו עם חברות הקמפיין הישראליות הנו רווחי) לעומת זאת, 62% מבעלי העסקים שהשתתפו בסקר בארה"ב דיווחו כי הקמפיין שביצעו היה רווחי.
כמו כן, במחקר הנוכחי נתקבלו ממצאים הנותנים חיזוקים להצלחה של קידום חברתי דרך יעילות להביא לקוחות חדשים בכך שנתגלה כי הקמפיין שבוצע עם באליגם לצורך הבאת לקוחות חדשים לעסק היה אפקטיבי במידה בינונית עד רבה (6.64) ובאופן יעיל יותר, הקמפיין שבוצע עם גרופון ישראל לצורך הבאת לקוחות חדשים לעסק היה אפקטיבי במידה רבה (7.76), והקמפיין שבוצע עם buy 2 לצורך הבאת לקוחות חדשים לעסק היה אפקטיבי במידה רבה (7.97).
ניתן לציין שקידום חברתי מביא למכירה קבוצתית ולכן לעניות דעתי, הכדאיות עבור בעלי העסקים נמצאת בראיית המכירה הקבוצתית כקמפיין שיווקי.
לפיכך, ניתן להסיק מן המחקר שבישראל קיימת צמיחה עסקית גבוהה של חברות עסקיות קטנות ובינוניות בעקבות הקופונים באינטרנט.

תוכן עניינים:
מבוא
סקירת ספרות
מתודולוגיה
ממצאי המחקר
דיון ומסקנות
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

במקום להוציא עשרות אלפי שקלים על פרסום, בעלי עסקים יכולים להוזיל את עלויות השירות/מוצר באחוזים מדהימים של בין 50% ל-90% וכך לזכות מיד בכמות לקוחות עצומה (דה-מרקר, 2011).
על בסיס זה, תחום הקופונים הנו בצמיחה מהותית ודוגמא מהותית לכך הנו אתר גרופון, אשר פועל בכ-50 מדינות בארה"ב ובכ-100 מדינות ברחבי העולם. ב-1 לדצמבר 2011 גוגל הציעה לרכוש את גרופון תמורת סכום חסר תקדים של 6 מיליארד דולר וגרופון סירב לעסקה (The New York Times).

תגים:

קופון · הנחות · גרופון · אינטרנט · שיווק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שביעות הרצון של עסקים מקמפיין קופונים באינטרנט", סמינריון אודות "שביעות הרצון של עסקים מקמפיין קופונים באינטרנט" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.