עבודה מס' 067956
מחיר: 181.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח החברה ובחינת שוק מטרה חדש.
4,308 מילים ,7 מקורות ,2006
חברת HP העולמית (Hewelett Packard Company ) שנוסדה בשנת 1939 כסטארט אפ בקליפורניה, הינה חברת המחשבים השניה בגודלה בעולם למוצרים ולפתרונות בתחום המחשוב.
בסוף שנת 2001 החברה רכשה את חברת אינדיגו המתמחה בדפוס דיגיטלי, ובתאריך- 7 למאי 2002 החברה התמזגה עם חברת קומפאק.
ייחודה של החברה הוא ביכולתה להעניק ללקוחותיה העסקיים והפרטיים כאחד את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר הקיימות, באמצעות מגוון רחב של פתרונות החל ממחשבי כף יד, מדפסות, מצלמות דיגיטליות דרך מערך מתקדם של פתרונות הדמייה והדפסה, וכלה בפתרונות מחשוב כוללים ופרוייקטים.
מאז ומתמיד חברת HP היתה ידועה בהמצאותיה הטכנולוגיות ובחידושיה המהפכנים.
בשנת 2001 רשמה החברה 1300 פטנטים חדשים.
שוק מטרה חדש שעל חברת HP לפנות אליו הוא למגזר הסטודנטים.
חתך הסטודנטים הינו חתך מוגדר, אך קבוצת הסטודנטים בתוכה משתנה כל הזמן ע"י סטודנטים חדשים שנקלטים מחד וסטודנטים שמסימים את הלימודים מאידך .
תוכן העניינים:
חברת HP - מבוא
ניתוח PEST
ניתוח SWOT
מאפייני ליבה
ניתוח לפי מודל חמשת הכוחות של פורטר
בחינה אסטרטגית MSTP
מיצוב
בידול
שוק מטרה חדש
ביבליוגרפיה
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח עקרונות השיווק - חברת HP ", סמינריון אודות "ניתוח עקרונות השיווק - חברת HP " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.