היישום אינו מחובר לאינטרנט

השפעת רכישות ומיזוגים על התשואות העודפות

עבודה מס' 067763

מחיר: 483.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת התשואה העודפת של החברות המעורבות בזמנים נורמליים ובזמני משבר, בעקבות ההכרזה על המיזוג.

3,744 מילים ,7 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

עבודה זו בוחנת את ההשפעה של הכרזה על רכישות ומיזוגים על התשואה העודפת של חברת המטרה והחברה הרוכשת. השפעה זו שונה בהתאם לתקופה בה מתבצע המיזוג. לכן, המטרה היא לבחון את השפעה זו במיזוגים שהוכרזו בתקופות פיננסיות נורמאליות, וגם לבחון אותה במיזוגים אשר הוכרזו בתקופת משבר האשראי, שהיה בעיצומו בשנת 2008. הממצאים הראו כי מספר המיזוגים לפני משבר האשראי שבהם הרוכשת היא זו שמרוויחה יותר שווה למספר המיזוגים שבהם חברת המטרה היא המרוויחה, קרי, אין יתרון לאחת החברות המעורבות במצב זה. עוד נמצא, כי בתקופת משבר האשראי ב- 3 מיזוגים התשואה העודפת המצטברת של הרוכשת חיובית ושל חברת המטרה שלילית, ובמיזוג אחד לרוכשת היא שלילית ולחברת המטרה חיובית. קרי, בעת משבר יש יתרון לחברה הרוכשת על הנרכשת.

ראשי פרקים:
1. מבוא
1.1 יעדי מדיניות
1.2 סקירה כללית
1.2.1 מיזוג
1.2.2 הצעת רכש
1.3 מיזוגים בישראל
1.4 השערות המחקר
2. השפעת מיזוגים ורכישות על בעלי המניות
3. הקשר בין מיזוגים למשברים פיננסים
3.1 השלכות המשבר הפיננסי בשנת 1997 על תשואת חברות באסיה
4. שיטה
4.1 נבדקים
4.2 מהלך המחקר
4.3 כלי המחקר
5 תוצאות
6. סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

הנהלה הבוחנת רכישת שליטה צריכה להביא בחשבון כי קיימות דרכים משפטיות שונות לבצע זאת. דינה של הצעת רכש שונה מדינו של מיזוג או הקצאה פרטית של מניות (גרוס, 1997). לכן, לבחירת הטכניקה המשפטית המתאימה ביותר לרכישת השליטה בפירמה נודעת חשיבות רבה על הצלחתו של המהלך העסקי.
הפוטנציאל העסקי הגלום במיזוגים ורכישות הינו גדול ומהווה מנוע חשוב להתפתחות עסקית, אולם סוף מעשה במחשבה רבה תחילה והזהירות, הן בבחירת שותפים עסקיים והן בקביעת תנאי ההתקשרות, הינה קריטית להצלחה.
אולם, בפועל הניסיון מראה ש 70%-80% מן הרכישות מסתיימות בכישלון (Selden & Colvin, 2003).

תגים:

תשואה עודפת · הצעת רכש · משבר האשראי · מבנה אירגון · מיזוג חברות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת רכישות ומיזוגים על התשואות העודפות ", סמינריון אודות "השפעת רכישות ומיזוגים על התשואות העודפות " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.