היישום אינו מחובר לאינטרנט

מנהל מערכת חינוך וסמכויותיו - הצעה למחקר

עבודה מס' 067732

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה כללית של מערכת החינוך בהיבט המקומי והצעה למחקר במגזר הערבי

6,414 מילים ,80 מקורות ,1994

תקציר העבודה:

במגזר הערבי תפקיד מנהל מחלקת החינוך הוא תפקיד יוקרתי ורב השפעה. למנהל מחקת החינוך השפעה רבה על עיצוב פניו של הדור הבא. גם אם הוא מייצג את משרד החינוך, אין לשכוח שאין הוא פועל בחלל ריק. עליו להביא בחשבון בשיקוליו את מכלול הגורמים הפועלים בשטח ואשר להם נגיעה לעניין. בעבודה זו נבדוק את תהליך קבלת ההחלטות באשר לביקורים סדירים. העברת תלמידים ותקצוב.
מטרת המחקר היא לבדוק את תהליך קבלת ההחלטות באשר לביקורים סדירים, העברת תלמידים, ולתקציבים. אפקטיביות הטיפולית בתחומים אלה היא פונקציה של טיב קבלת ההחלטות. המשתנה הבלתי תלוי הוא איכות קבלת ההחלטות והמשתנה התלוי ולמעשה 3 משתנים תלויים המופעלים במקביל הם האפקטיביות בתחומי הביקורים הסדירים, העברת תלמידים ושימוש בתקציבים.

תוכן העניינים:
מבוא
רקע תיאורטי
א. תהליך קבלת ההחלטות
ב. תהליך מינויו של מנהל בית ספר
ג. תקציב מחלקת החינוך
ד. רישום והעברת תלמידים
ה. הביקור הסדיר
מערך המחקר
א. השערות מחקר
ב. מטרת המחקר
ג. השיטה
ד. כלי המחקר
ה. אוכלוסיית המחקר
ביבליוגרפיה
נספח - השאלון

הערת מערכת: העבודה נכתבה על ידי סטודנט שאינו דובר עברית כשפת אם. תיתכנה שגיאות הגהה בעבודה.

קטע מהעבודה:

ב. תהליך מינויו של מנהל בית הספר
כניסת אישים לתפקידים ציבוריים וממשלתיים נעשית בדרך כלל באמצעות מכרז. ביחס למנהלי בתי ספר אין זה תמיד הכרחי (כללי שירות המדינה [מינויים] מכרזים, בחינות ומבחנים) תשכ"א 1961 סעיף 9 סטנר 1966 עמ. 185). עם זאת כל מינוי חייב להעזות תוך תיאום והתייעצות עם ועדת המכרזים שעל פי חוק חייבת לכלול את הגורמים הבאים :
1. מזכירות פדגוגית של משרד החינוך.
2. רשויות מקומיות שהוזכרו על ידי מנכ"ל משרד החינוך ברשומות.
3. הסתדרות ו/או ארגון המורים (תקנות חינוך ממלכתי 1956, חוק שירות המדינה 1963).

תגים:

מינהל · חינוכי · דרוזי · בדווי · ערבים · מוניציפלי · שלטון · מקומי · ניהול · בתי · ספר · קבלת · החלטות · רשויות · מקומיות · רשות · מקומית · מינהל · חינוכי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מנהל מערכת חינוך וסמכויותיו - הצעה למחקר", סמינריון אודות "מנהל מערכת חינוך וסמכויותיו - הצעה למחקר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.