היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול משאבי אנוש בחברת בזק בינ"ל

עבודה מס' 067675

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תמונת המצב הכללית של ניהול משאבי אנוש בחברת בזק בינ"ל.

4,932 מילים ,14 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

בימים של תחרות הולכת וגוברת בין החברות, ומשאבים מוגבלים, מקסום תפוקות העובדים הינו מרכיב חיוני ביותר לקיומו של כל ארגון.
משאבי אנוש בארגון מהווה משאב ייחודי המשפיע בצורה משמעותית בנושא השגת היעדים, ביצוע משימות והשגת תפוקות (אורנר, 1993).

בעבודה זו, יתוארו תהליכי משאבי האנוש בבזק בינ"ל, בהמשך יועלו בעיות מרכזיות שזוהו בארגון ויוצאו הצעות לשיפור ניהול המשאב האנושי בהסתמך על חומר ביבליוגרפי מקצועי.
על מנת שהחברה תמשיך לצעוד קדימה ותהפוך לארגון תחרותי יותר, עליה להשתמש בכלים ונהלים מובנים וברורים בתהליך ההדרכה ובתהליך הערכת עובדים וניהול ביצועים.

תוכן עניינים

חלק א
מבוא
הצגת תהליכי ה -HR בארגון
מיקומו של הממונה הישיר ושל פונקציית HR בארגון
ניתוח ביקורתי

חלק ב
שיפור שתי פרקטיקות HR
ניתוח ביקורתי של ההצעה
BENCHMARKING

חלק ג
השלכות ההצעה על בעלי העניין

סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

2. ניתוח עיסוקים-
הגדרה- זוהי שיטה להצגת מידע מפורט על הפעילויות המבוצעות במסגרת כל תפקיד הקיים בארגון. כמו כן התהליך מאפשר לקבוע את היכולות, הכישורים והמיומניות הנדרשים מממלא התפקיד, כדי לבצע פעולות אלה ברמה משביעת רצון.
לכל תפקיד בחברה נערך ניתוח עיסוק, כאשר מתארים את כל התפקידים והמטלות של המישרה וכן את כל הפעילויות אשר נדרש לבצע בעל התפקיד במסגרת עיסוקו. בנוסף מהם הכישורים וההשכלה אשר נדרשים על מנת לאייש את אותה משרה. יתר על כן במהלך גיוס העובדים, הדרישה וההתאמה הם נגזרת מניתוח עיסוקים.
המנהל הישיר לא מעורב בפרקטיקה זו, אלא רק מחלקת משא"ב וההנהלה הבכירה.
ביקורת - הפרקטיקה מבוצעת כהלכה.

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול משאבי אנוש בחברת בזק בינ"ל", סמינריון אודות "ניהול משאבי אנוש בחברת בזק בינ"ל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.