היישום אינו מחובר לאינטרנט

שביעות רצון של רוכשי דירות יוקרה

עבודה מס' 067525

מחיר: 604.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת משתני שביעות רצון מיצוב איכות ונמאנות לקוחות.

19,339 מילים ,79 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

חברת א.ר. בע"מ (שם החברה שונה לפי בקשת הבעלים לשמירה על פרטיות) הינה חברה קבלנית הפועלת בארץ מאז תחילת שנות ה- 30.
החברה הוקמה ע"י מספר שותפים והחלה את דרכה בבניית בניני מגורים ותעשיה בצפון ת"א דאז ובערי השפלה.
כיום, החברה מגדירה עצמה כחברת בניה והשקעות כאשר פעילותה מתפרשת על פני מספר פרויקטים במקביל. החברה בונה בנייני מגורים לשוק הפרטי כאשר היא ממצבת עצמה כבונה בניה איכותית, במחיר גבוה, לפלחי שוק של העשירונים העליונים. החברה בונה בנייני מגורים לשוק הפרטי למטרות השכרה. גם בנינים אלו ממוצבים כאיכותיים. הדירות המושכרות ניתנות ללקוח לאחר שיפוצים מקיפים והבניינים עצמם ממוקמים באזורי היוקרה של שכון בבלי, תל ברוך וצפון ת"א. במקביל, בונה החברה בנייני משרדים ומתעסקת בזמן האחרון בעיקר בתחום בניית משרדים המיועדים לתעשייות היי טק וביוטכנולוגיה. בניינים אלו נבנים בעיקר למטרות השכרה כאשר המוצר המלא כולל גם בניית השטח לפי צרכי הלקוח, גם שירותי אחזקה ותיקונים, שינויים ושיפורים במושכר, שירותי תקשורת - מערכת נ.ס.ר ועוד.
תמצית הבעיה: ירידה ברמת שביעות הרצון של הלקוחות עשויה להוביל לפגיעה בנאמנות שלהם לחברה וכתוצאה מכך - ירידה במכירות החברה מחד ועליה בהוצאות השיווק עקב ההכרח לפנות ללקוחות חדשים רבים יותר מאידך. בסופו של דבר מובילים תהליכים אלה לירידה בריווחיות החברה.
שאלות המחקר:
* מהן הדרכים על מנת לזכות בתחרות על הלקוח בקרב רוכשי דירות יוקרה?
* האם יש קשר בין שביעות הרצון מהשרות ומהמוצר של הלקוחות לתפיסת נאמנותם בקרב רוכשי דירות יוקרה ?
* האם מיצוב איכות השרות משפיע על הקשר שבין רמת שביעות הרצון מהשרות ותפיסת הנאמנות בקרב רוכשי דירות יוקרה ?
* האם מיצוב איכות המוצר משפיע על הקשר שבין רמת שביעות הרצון מהמוצר ותפיסת הנאמנות בקרב רוכשי דירות יוקרה ?

אוכלוסיית המדגם כללה 84 נבדקים. בוצעה דגימה לא הסתברותית והמדגם היה מדגם מזדמן. נבחרו אוכלוסיות הגרות בשכונות יוקרה. כולם תושבי שכונות צפון ת"א: תל ברוך, רמת אביב, רמת אביב ג', רמת אביב החדשה, כוכב הצפון ועוד. בחלקן שכונות המאופיינות בבניה של שכונה שלמה מהיסוד, ע"י מספר קבלנים במקביל.
איסוף הנתונים בוצע באמצעות שאלון שחולק באזורים דמוגרפיים הממותגים מבוססים. נבחרו השכונות הצפוניות של ת"א הדומות במרקם אוכלוסייתן למתחם תל אביב צפון - תל ברוך צפון, רמת אביב ג', רמת אביב החדשה, צהלה, המשתלה, כוכב הצפון.

תוכן העניינים:
פרק 1 : מבוא
1.1 רקע - הצגת הארגון
1.2 הבעיה העסקית הנחקרת
1.3 שאלות המחקר
1.4 מטרותיו האקדמיות והיישומיות של המחקר
פרק 2 : סקירת ספרות
הקדמה
2.1 שביעות רצון של לקוחות
2.2 נאמנות לקוחות
2.3 שרות לקוחות
2.4 איכות המוצר
2.5 תפיסת איכות השרות ותפיסת איכות המוצר
2.6 מיצוב
2.7 הקשר בין שביעות רצון ונאמנות לקוחות
2.8 הקשר בין איכות השרות לנאמנות לקוחות
2.9 הקשר בין איכות השרות לשביעות רצון
2.10 הקשר בין איכות המוצר ונאמנות לקוחות
2.11 הקשר בין מיצוב איכות המוצר,מיצוב איכות השרות, שביעות רצון ונאמנות לקוחות
2.12 הקשר בין שביעות רצון, נאמנות לקוחות וריווחיות
2.13 הגורמים המשפיעים על שביעות רצון ונאמנות לקוחות
2.14 התנהגות רוכשי דירות
2.15 קצת על ההבדלים בין נשים וגברים
2.16 רציונל המחקר
2.17 המסגרת התיאורטית
2.17.1 הגדרת משתני המחקר
2.17.2 סיווג של משתני המחקר
2.17.3 המודל התיאורטי של המחקר
2.17.4 השערות המחקר
פרק 3 : מתודולוגיה
3.1 המקורות לאיסוף הנתונים
3.1.1 מקורות המידע הראשוניים : האוכלוסייה והמדגם
3.1.2 מקורות המידע המשניים
3.2 הליך המחקר
3.2.1 גישת המחקר
3.2.2 מערך המחקר
3.2.3 השיטות לאיסוף הנתונים ותאור כלי המחקר
3.3 תכנון אופן עיבוד הנתונים הגולמיים והצגתם
3.3.1 תאור ראשוני של הנתונים
3.3.2 בחינת השערות המחקר
3.4 התרומה הצפויה של ממצאי המחקר להשגת מטרותיו
3.5 מגבלות המחקר
פרק 4 : ממצאי המחקר
פרק 5 : דיון
פרק 6 : סיכום, מסקנות והמלצות
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

שביעות רצון היא תחושת ההנאה או האכזבה של אדם הנובעת מהשוואת הביצועים הנתפסים של המוצר (או התוצאה) ביחס לצפיותיו ממנו. צפיות הלקוחות מושפעות מחוויות הקניה שלהם בעבר, מעצות של חברים ומכרים ומן המידע וההבטחות שמוסרים משווקים ומתחרים (קוטלר והורניק 2000). מרחיבים את ההגדרה Solomon et. al (1999) ואומרים ששביעות רצון לקוחות היא מכלול הרגשות או היחס שלאדם יש כלפי מוצר אחרי הרכישה ומפרטיםZeithaml & Bitner (1996) ואומרים ששביעות הרצון מושפעת ע"י תפיסות של איכות השרות, איכות המוצר והמחיר וע"י גורמים סביבתיים וגורמים אישיים. לדעת Solomon et. al (1999) לשביעות רצון לקוחות יש השפעה אמיתית על הרווחיות.

תגים:

ענף הבניה · בניין · התנהגות צרכנים · לקוחות שירות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שביעות רצון של רוכשי דירות יוקרה", סמינריון אודות "שביעות רצון של רוכשי דירות יוקרה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.