היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת PALM - ניתוח שיווקי

עבודה מס' 067447

מחיר: 271.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח החברה ובחינת חלופות אסטרטגיות.

5,057 מילים ,2004

תקציר העבודה:

הבעיה השיווקית העומדת בפני אד קוליגאן, סמנכ"ל הפיתוח, כפי שהוצגה במאמר ובפני החברה הנה מה לעשות על מנת להישאר מובילה בשוק, כיצד להגדיל נתח השוק, לאיזה סגמנטים של השוק להיכנס, האם להתאים המכשיר ללקוחות ע"י הוספת מאפיינים או להתאים הלקוחות למכשיר ע"י פניה לפלחי שוק נוספים, כיצד לפנות לנשים אם בכלל, האם לפנות ללקוחות עסקיים/חברות או לא, האם להתמיד בפיתוח מערכת ההפעלה העצמית או ללכת אחר המערכת של מיקרוסופט.

תוכן עניינים:
הארגון וסביבתו
רקע תמצית מנהלים
ניתוח סביבתי ומודל פורטר
ניתוח S.W.O.T.
ניתוח הסביבה העסקית
ניתוח התחרות

ניתוח האסטרטגיה השיווקית
הגדרת הבעיה השיווקית
הצגת החלופות השונות והשוואתן
הערכת החלופות והמלצה על חלופה נבחרת
נספחים

קטע מהעבודה:

כיום אנו מכירים את המוצר כשירות (מידע שימושי בתחומים שונים) וכמוצר פיזי שבתחילה היה לא יותר מיומן וספר טלפונים ממוחשב שניתן להשתמש בו כדי לקבוע פגישות, לתכנת התראות ותזכורות, לבצע מעקב אחר רשימת אנשי קשר, לסנכרן את המכשיר למול המחשב האישי, אך מהר מאוד הפך למכשיר גלישה באינטרנט, נגן מוסיקה, מצלמה ואמצעי לקריאת ספרים אלקטרוניים ועוד. איזה צורך מספק? ספר הטלפונים הוא הסיבה העיקרית הראשונית של אנשים רבים לרכישתו כאמצעי יעיל ונוח לאחסון כתובות וטלפונים. הספר מהיר לחיפוש ולשימוש, פשוט, וקטן יותר מרוב הפנקסים. ספר הטלפונים מאפשר לאחסן ולשלוף מספר עצום של רשומות. מחשבי כף יד הפכו שימושיים ונפוצים בקרב קהילת אנשי העסקים. משתמשים רבים מנהלים ומשתמשים בעזרתו את שגרת חייהם. הטכנולוגיה בתחום המידע והתקשורת מתפתחת במהירות רבה כמאפיין את תעשיית היי-טק ועמה הציפיות מהמוצר ומהחברה.

תגים:

פניה לכלל השוק · אסטרטגית נישה · והרחבת פעילות · גאג'טים

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת PALM - ניתוח שיווקי", סמינריון אודות "חברת PALM - ניתוח שיווקי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.