היישום אינו מחובר לאינטרנט

דמות המחבר

עבודה מס' 067025

מחיר: 118.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: דמות המחבר לאור טקסטים שונים.

2,185 מילים ,6 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

בחיבור זה אציג את דמות המחבר לאור טקסטים שונים. אדון במאמרו של רולאן בארת "מות המחבר" ובמאמרו של מישל פוקו "מהו מחבר?" וכן בסיפור הקצר מאת חורחה לואיס בורחס "בורחס ואני" ובמאמרו של פייר בורדייה "אבל מי יצר את היוצרים?", כל זאת תוך התייחסות להלך מחשבתם של הוגים אחרים, כגון: פרויד, דה- סוסיר, רומן יעקובסון, וולטר בנימין, ביחס לתפיסתם את דמות המחבר.

קטע מהעבודה:

הוגים רבים דנו ונתחו את דמותו של המחבר, היו שטענו שצריך להוציא ולנתק את דמות המחבר מן הטקסט כהוגה בארת, היו שהסכימו עימו ובנוסף טענו שלמחבר אין שום משמעות, ומה שחשוב זה התרכזות ביצירה עצמה בלבד ושביוגרפית המחבר אמורה להיות מחוץ למחקר כהוגה רומן יעקובסון, היו שטענו שתפקיד המחבר הוא לבחור את המילים ובצירופן מוענקת המשמעות כהוגה דה סוסיר, היו שטענו כי שמו של האמן (מחבר) הוא תלוי חברה כהוגה פייר בורדייה ותלוי זמן (עידן השעתוק המודרני) כוולטר בנימין אשר הוסיף שבשל הנגישות הגבוהה והשכפול האין סופי נוצר טשטוש בין תפקיד המחבר והקורא שגם הוא עשוי להפוך למחבר בעצמו, ובכך המחבר מאבד ממעמדו.

תגים:

פוקו · רולאן בארת · פייר בורדייה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "דמות המחבר", סמינריון אודות "דמות המחבר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.