היישום אינו מחובר לאינטרנט

הסביבה השיווקית של יקב אמפורה

עבודה מס' 066709

מחיר: 217.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח על פי מודלים (PEST, PORTER, SWOT, MSTP ועוד) ופיתוח שווקים.

4,655 מילים ,16 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

עבודה זו עסקה בניתוח הסביבה השיווקית של יקב אמפורה.
בוצע ניתוח של החברה בסביבת המאקרו על פי מודל PEST, ניתוח מאקרו על פי מודל PORTER וניתוח פנימי של היקב. יקב אמפורה מתמודד בשוק עם מאפייני תחרות גדולים וקיימת רגישות גבוהה לדעת ורצון הצרכן. כמו כן קיימת התמודדות מול מתחרים שאיכותם ורמתם גבוהה מאוד (בעבודה בוצע מחקר משני ונאסף מידע רב על שוק היין בישראל ומתחרים של אמפורה בענף). אמפורה נמצאת בסביבה תחרותית שבה קיימים כוחות חזקים שמהווים איום עליה ומציבים מאבק של הישרדות ומגדילים את עוצמת התחרות.
בוצע פילוח שוק, נבחר שוק מטרה, דנו דרכים במטרה להגיע אליו ונבנו טבלאות ומפות מיצוב
העבודה דנה באפשרות של פיתוח שווקים עבור היקב לשנים הקרובות.
תוצאות העבודה מצביעות על פוטנציאל אדיר להשיג פלחי שוק לא מפותחים. אמפורה היא אחד מהמובילים בשוק יין פרמיום והיא נמצאת בתחרות מתמדת עם יקבים אחרים.
נעשה תמהיל השיווק שיעזור למשווקים להחליט מה יהיו המוצר ומאפייניו, לקבוע את מחירו, להחליט כיצד להפיץ אותו, ולבחור את השיטות לקידום המכירות שלו.
בעתיד ההתמודדות עם מתחרים וכוח מיקוח הלקוחות צריכה להתבצע במישורי פיתוח המוצרים, הגברת הטיב והורדת מחירים. מצאנו שהחברה צריכה לפתח תכונות מיוחדות שיאפשרו לה לתת למוצריה ערך מוסף ייחודי. דבר זה יבסס את מעמד של אמפורה ויקטין את חוסר ביציבותה.

מטרות העבודה:
- לנתח סביבה שיווקית של היקב (מאקרו,מיקרו וסביבה פנימית),
- לבצע פילוח שוק, בחירת שוק מטרה ומיצוב,
- לדון באפשרות של פיתוח שווקים עבור היקב לשנים הקרובות.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. ניתוח סביבת מאקרו ע"פ מודל PEST
2.1 Political - פוליטי
2.2 Economical - כלכלי
2.3 Social - חברתי
2.4 Technological - טכנולוגי
3. ניתוח סביבת מיקרו ע"פ מודל PORTER
3.1 חסמי כניסה ויציאה ליקב חדש בשוק היין
3.2 כוח המיקוח של לקוחות
3.3 כוח המיקוח של ספקים
3.4 מוצרים תחליפים
3.5 חדירת מתחרים חדשים
3.6 סיכום המודל - עוצמת התחרות בשוק
4. ניתוח פנימי של היקב
5. ניתוח היקב וסביבת ע"פ מודל SWOT
5.1 Strength - חזקות
5.2 Weakness- חולשות
5.3 Opportunities- הזדמנויות
5.4 Threats- איומים
6. בחינת אסטרטגית MSTP
6.1 פילוח השוק יין פרמיום ישראלי, יבש ולא כשר
6.2 בחירת שוק המטרה
6.3 בידול
6.4 מיצוב
7. ניתוח תמהיל השיווק
7.1 PRODUCT - מוצר
7.2 PRICE - מחיר
7.3 PLACE - מקום ההפצה
7.4 PROMOTION - קידום מכירות
סיכום - אסטרטגיית היקב לשנים הקרובות
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

2.1 Political - פוליטי
"A country's political system, national laws, regulatory bodies' national pressure groups and courts all have great impact on global marketing")Dibb et al, 2001, p. 85)
1. משרד הבריאות.
2. משרד החקלאות.
3. מכון התקנים ישראלי.
4. משרד איכות הסביבה.
...

תגים:

PEST · SWOT · PORTER · פילוח

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הסביבה השיווקית של יקב אמפורה", סמינריון אודות "הסביבה השיווקית של יקב אמפורה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.