היישום אינו מחובר לאינטרנט

טכניקות ניהול בסוכנות לתקני מזון (FSA)

עבודה מס' 066708

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצגת בעיות וקשיים מרכזיים עימם מתמודדת הסוכנות והצעת כלי ניהול וטכניקות, בהם תוכל להשתמש הסוכנות על מנת לנתח את הסיטואציה לפני נקיטת אמצעים.

2,312 מילים ,10 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

סוכנות לתקני מזון (FSA - Food Standards Agency) היא הרשות המפקחת על דברי מזון בבריטניה. הסוכנות נוסדה על יד פרלמנט בריטי בשנת 2000 על מנת להגן על בריאות ואינטרסים של צרכנים הבריטיים בכל הקשור לבטיחות המזון.
"The FSA provides advise and information to the public and Government on food safety from farm to fork, nutrition and diet. It also protects customers through effective food enforcement and monitoring". (www.food.co.uk from 22.08.05)
מאז שנוסדה טיפלה הסוכנות ביותר מ-2800 מקרים של מזון מזוהם או לא תקני.
ב 07.02.05 חברה לייצור מזוןPremier Foods הודיעה ל-FSA שמרכיב אסור לשימוש Sudan 1 נמצא באחד מהמוצרים שלה, המיוצאים לאיטליה. בדיקות נוספות אימתו כי הזיהום קיים ביותר מ-200 מוצרים. FSA נפגשה עם נציגי תעשיית המזון, מספר של מוצרים מזוהמים עלה עד 359, ו-FSA הודיעה על כך בפומביות לציבור ב 18.02.05 ונתנה הוראה להוריד מוצרים מזוהמים ממדפים.
שלושת הסופרמרקטים הגדולים בבריטניה תקפו את ה-FSA והאשימו אותה בניהול לקוי של תהליך הורדת המאכלים ממדפים. גם שר הבריאות של "ממשלת הצללים" של האופוזיציה, כריס גריילינג, טען כי FSA הופכת להיות "גדולה מדי ולא ממוקדת", "מגיבה באיטיות לבעיה שכזו" ו ש-"רמת העמידה שלה על המשמר - נמוכה".
בעבודה זו יוצגו בעיות וקשיים מרכזיים, עימם מתמודדת הסוכנות לתקני מזון בהקשר לטענות, יוצעו כלי ניהול וטכניקות, בהם תוכל להשתמש הסוכנות על מנת לנתח את הסיטואציה לפני נקיטת אמצעים. כמו כן, יוערכו חסרונות ומגבלות פרקטיות של הכלים והטכניקות.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. בעיות וקשיים המרכזיים של FSA עקב טיפולה בבעיית גילוי Sudan 1
3. כלי הניהול וטכניקות לניתוח הסיטואציה לפני נקיטת אמצעים ומגבלות פרקטיות שלהם
4. סיכום
5. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

בעיות וקשיים המרכזיים של FSA עקב טיפולה בבעיית גילויSudan 1
1. פגיעה בביטחון הלקוחות לבצע רכישה ברשתות: נוצר מצב של היסטריה ובהלה עקב פרסום ההודעה דיספרופורציונלי, לפני שידעו מספר מדויק של מוצרים המזוהמים ורמה מדויקת של סיכון הבריאותי (סודן 1 הוא מרכיב של מרכיב באוכל מוכן, אך רב לא קונים אוכל כזה).
2. מורכבות של שרשרת הספקת מזון: מס' רב של מוצרים מכילים סודן; מס' רב של יצרנים, ספקים, קמעונאים וסיטונאים בדרך לצרכן סופי, מה שמקשה על איתור לקוחות אשר רכשו מוצרים מזוהמים.
...

תגים:

FSA · טכניקות ניהול · סיעור מוחות · brainstorming · פארטו · Benchmarking · BPR

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "טכניקות ניהול בסוכנות לתקני מזון (FSA)", סמינריון אודות "טכניקות ניהול בסוכנות לתקני מזון (FSA)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.